Ik heb de g wat donkerder oranje gemaakt en een met een dikkere G. natuurlijk kan dat ook worden doorgevoerd in de huisstijl...
Mvg Mark
Op de gezonde toer - Logo en huisstijl
- Wedstrijd van: gewichtsconsulent
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-04-2012
Datum einde: 05-05-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Om maar even een richting te g even van een eventuele huisstijl.... feedback is welkom ... kleur is allemaal aan te passen naar wens en bestanden zijn in alle formaten aan te leveren.
Mvg Mark
Dankjewel voor alle uitgewerkte voorbeelden. Geeft me een goed beeld van de mogelijkheden.
Groet, Merel
Je reactie zette me aan het denken: kan de G van Gezonde toer in feller oranje? Hij valt nu wat weg. En kan er meer actie, beweging naar voren komen?
Groet, Merel
ja hoor dat kan ..

Ons eerste voorstel..
Fedback is welkom ...
Mvg Mark
Dankjewel voor je voorstel. Ziet er fris uit. Vraag me af hoe het terugkomt op visitekaartje, briefpapier en envelop.
Met vriendelijke groet,
Merel