En een variant.
Groet, Ted
Open de voordeur
- Wedstrijd van: GGD Zaanstreek Waterland
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-07-2018
Datum einde: 14-08-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Mijn ontwerp aangepast. Transparantie in het bovenste ontwerp. Hoop dat dit de goede richting op gaat.
Groet, Ted

Dank voor uw reactie,
Ik heb me voorgenomen als eerste de kleur aan te passen omdat die al wat "hardheid" weg kan nemen. Zie bijlage. Het lettertype (hoop dat u dat ook kunt zien) heeft afgeronde hoekjes vandaar dat ik deze nog even laat staan. Als u wilt kan ik daar nog even verder onderzoek in plegen om te kijken of er een geschiktere letter is.
Met creatieve groet, Ted
Ziet er goed uit. Onze voorkeur gaat uit naar de bovenste kleurvariant. Kan je daar nog iets mee spelen?
Dank voor de beoordeling. Ga ik voor u maken.
Groet, Ted

En nog een variant.
met Creatieve groet, Ted
Hoi Ted, op zich een leuk idee. Vooral de arm door de deur. De kleuren vinden we te hard en de ook hard en erg hoekig. Weet we willen juist openheid en toegankelijkheid uitstralen. Kan je hier nog eens naar kijken?