Geen commentaar
Open de voordeur
- Wedstrijd van: GGD Zaanstreek Waterland
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-07-2018
Datum einde: 14-08-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste opdrachtgever,
Bedankt voor de beoordeling en feedback! Bij deze een paar kleurvariaties en een ander lettertype. Uiteraard zijn alle opties betreft kleurstelling en lettertypes mogelijk. Mocht u dus zelf nog bepaalde kleurcombinaties mooi vinden dan hoor ik dat graag.
Mvg,
Tim | TU-Design
Oja, ook de deur is verder open ;-)

Geen commentaar
leuke kleurstelling en het rondje om de deur geeft de toegankelijkheid aan. Deur kan wel meer open staan, we willen dat de mensen met hun verhaal naar buiten komen! Kan je nog iets spelen met de letter- / en kleurcombinaties