Een voorbeeld van een vervolg pagina
Opticien
- Wedstrijd van: UM
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 30-08-2010
Datum einde: 18-09-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Uiteraard kunnen wij uw gehele website verzorgen.
Bijgaand ons voorstel.
Er is werkelijk van alles mogelijk, na de wedstrijd kunnen wij in goed overleg alles verder uitwerken.
Ben benieuwd naar uw reactie
Met vriendelijke groet

Uiteraard kunnen wij ook handige verpakkingen aanbieden op maat zoals deze papieren draagtas.Een tas waarmee u uw klanten graag ziet weglopen.
Er zijn verschillende modellen leverbaar. Minimale afname 1000 stuks.
Voor de prijs hoeft u het niet te laten!
Uitkijkend naar uw reactie

Geen commentaar

Geen commentaar

Bedankt voor uw commentaar.
Bijgaand het aangepaste logo conform uw wensen.
Uitkijkend naar uw reactie
Met vriendelijke groet,

Door het gebruik van auto-bestickering kunnen potentiële klanten op ongedwongen wijze kennis maken met uw bedrijf.
Auto-bestickering geeft de mogelijkheid om op een relatief goedkope en eenvoudige wijze een representatieve en professionele aanblik van uw auto te creëren.
Uw auto wordt op deze manier een rijdend visitekaartje!
Naast het ontwerp kunnen wij ook de gehele belettering voor u verzorgen.
Ziet er netjes uit. Heb de klant voorgesteld maar zou graag het onderstaande zien:
- Logo moest zoiets worden als die van Foris van Bommel.
- Lettertype moest handgeschreven zijn
- Achtergrond moest licht(grijs) zijn
- Letters moesten donker(grijs) zijn
- De H en de T moesten met een hoofdletter (H staat voor zijn voornaam en de T voor zijn achternaam, ofzo)
MVG
UM

Hierbij een voorstel voor briefpapier Haikoptiek.
Uiteraard wordt het logo voorzien van een glanzend laagje.
Wij zien graag uw reactie tegemoet, zodat wij het verder naar uw wens kunnen afstemmen.
Books,
Het logo als watermerk gebruiken rechtsonder op briefpapier is vrij standaard, dat komt heel vaak voor.
Geloof me jij bent niet de eerste die dit verzint.
Het is niet echt netjes om op deze manier een reactie te geven.

Het logo wordt uitgevoerd in all over glanzende lak, waardoor het een ongekende luxe uitstraling krijgt.