Geen commentaar
Opticien
- Wedstrijd van: UM
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 30-08-2010
Datum einde: 18-09-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Bij deze totaal iets anders.
Ik hoor graag wat u ervan vindt.
Groeten DD.

Geen commentaar
graag van het grijze afstappen en ook van het oogje. Zou je totaal iets anders willen maken? Hoeft niet op een optiek zaak te lijken. Maar iets uit de mode. Modern strak. Letters moeten body hebben. iets met donker rood proberen. Warme kleuren icm wit en zwart.
Alvast bedankt

Geen commentaar

Geen commentaar

Bij deze twee ontwerpen met een modernere en strakkere typografie. En ook heb ik nog een moderner beeldmerk ontworpen.
Ik hoor graag van u.
Groeten DD.

En nog een kleine variatie.
Groeten

Beste Opdrachtgever,
Bij deze mijn ontwerp voor uw logo. Stijlvol, simpel en strak. Het beeldmerk is geïntegreerd in het logo en vormt een subtiel merkje. Het geeft een oog weer.
Ik ga nog even verder werken aan uw huisstijl en uw webpagina, ik hoop dat ik deze binnen de deadline van uw project af krijg.
Ik hoor graag wat u ervan vindt!
Groeten Dominique
Het is wel stijlvol maar vind het iets te veel geschreven letters. Letters iets meer body geven.Iets moderner