Een blij figuurtje, een winner, opgebouwd met sleutels.
Sleutels die symbool staan voor het openen van nieuwe ‘deuren’, het aanbieden van mogelijkheden aan studenten, maar ook aan school/onderwijsinstelling.
De diversiteit van de mogelijkheden, de richtingen, wordt aangegeven door de sleutels in verschillende windrichtingen te plaatsen.
De sleutels staan mede synoniem voor de beslissers, die de keuze gaan maken tussen voortgezet of beroepsonderwijs.
Het woord ‘Onderwijsbureau’ maakt het logo af en concreet.
Opvallend en professioneel logo gezocht voor Anna's Onderwijsbureau
- Wedstrijd van: Anna Smit
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 07-11-2018
Datum einde: 19-11-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Leuk en vrolijk inderdaad. Ik houd deze in gedachten ook. Mooie gedachte er achter.
Hoi Anna,
Dank voor je waardering, graag feedback voor veranderingen of verbeteringen.
Jeroen.