Opvallend en professioneel logo gezocht voor Anna's Onderwijsbureau
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: Anna Smit
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 459.00
- Datum start : 07-11-2018 13:11
- Datum einde : 19-11-2018 00:00
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: .jpg,.jpeg,.ai,.pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 127
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Ik zoek dit:
Het logo moet er uit springen en uniek zijn en lang mee kunnen. Er zijn veel onderwijsbureaus dus het moet/mag opvallen.
Kern is Leren en dat doe je nooit alleen. Het gaat er om dat ik als onderwijskundige iets breng, of de school op weg help wanneer ze vastlopen of een volledige innovatie ga begeleiden. Zou fijn zijn als dat zichtbaar wordt.
Het kan gaan om interim-management of onderwijskundige opdrachten. Het werk dat ik doe zal altijd op een school/onderwijsinstelling plaatsvinden. Focus op voortgezet, beroepsonderwijs (Geen basisonderwijs).
Ik sta voor concreet werken met concrete resultaten zodat de scholen weer zelfstandig verder kunnen.
Het logo moet ook te gebruiken zijn voor visitekaartjes, offertes en facturen
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Sterkbeeld
-
-
Toelichting van de designer Sterkbeeld:
Beste Anna,
Was de uitleg hoe ik tot dit logo ben gekomen voldoende?
Hierbij ook nog een voorstel voor de complete huisstijl.
Mvg
Michiel Vlaanderen -
Anna Smit zegt :
Ja zeker duidelijk en heel leuk. Zou je nog wat kunnen spelen met lettertype en de lettergrootte en van het logo?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Sterkbeeld:
Geachte mevrouw SMit, Beste Anna,
Hierbij het ontwerp voor uw logo.
Ik hoor graag uw reactie,
Mvg
Michiel Vlaanderen -
Anna Smit zegt :
Leuk! Wat is de gedachte er achter?
-
Anna Smit zegt :
Leuk! Wat is de gedachte er achter?
-
Sterkbeeld zegt
Geachte mevr. Smit, Beste Anna,
Het idee er achter is een twist van het bekende "out of the box" denken. In dit geval "out of the book". Het voor bij de normale grensen denken; creatief denken. Dit is wat naar mijn idee schoolontwikkeling/ -vernieuwing soms net even nodig heeft.
Tevens is het een knipoog van -anna-loog (boek) naar digitaal (pixels). Dan heb je toch het herkenbare van een boek = studie, maar de tijd veranderd en boeken zijn niet meer altijd van toepassing in onze digitale wereld.
Mvg
Michiel Vlaanderen -
Sterkbeeld zegt
P.s. De uitwerking van het logo heb ik strak en eenvoudig gehouden, om hiermee een herkenbaar en tijdloos beeld neer te zetten.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-