Ha WHYIT,
Hierbij mijn voorstel voor een logo +identiteit. Ik heb gekozen voor een strak, no-nonse lettertype. Dat werkt vaak het beste bij een lange naam, ook klein goed leesbaar. Dit icm een rond, iconisch en modern beeldmerk.
Dit kan worden uitgewerkt in een frisse identiteit, vrij iconisch en strak, met speelse en vriendelijke elementen.
Ik hoor graag wat jullie er van vinden, aanpassingen zijn altijd mogelijk.
Vriendelijke groet,
Jorina - Mooiniet
Opvallend Logo en Huisstijl gezocht om de IT markt te kunnen bestormen
- Wedstrijd van: WehostyourIT
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 05-04-2019
Datum einde: 12-04-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

