Opwaarts consulting zoekt logo en huisstijl

Datum start: 25-06-2015

Datum einde: 09-07-2015

Totaal budget: € 319.00
Nieuwste inzending
Book cover
JCA

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Het logo en de huisstijl laten de visie van Opwaarts consulting zien. Beweging, groeien vanuit de kern, het zachte van menselijke sensitiviteit in combinatie met het strakke van bedrijfsvoering. Uitgebeeld in een treffende en moderne stijl.

Bedrijfsomschrijving


Opwaarts consulting staat voor beweging van goed naar beter. Het inspireert bedrijven te redeneren vanuit de kernvragen over hun bestaansrecht. Wie zijn onze klanten en wat willen zij? Wat hebben onze medewerkers nodig om dat te kunnen leveren?
Opwaarts consulting ziet 'het bedrijf' als hybride systeem van mens (met intuïtie) en organisatie (met regels). Inzicht en sensitiviteit zijn de code voor succesvol veranderen, klantgerichtheid en integraliteit voor succesvol organiseren.

Doelgroep


1. Startups. Het aanbod voor startups bestaat uit diverse coaching modules. Deze zijn kort en intensief, gericht op het neerzetten van een duurzame onderneming.

2. Gevestigde bedrijven. Het aanbod voor gevestigde bedrijven bestaat uit advies gericht op procesoptimalisatie (zo efficiënt mogelijk werken) en optimalisatie van het organisatiebewustzijn (waarom bestaan we en hoe geven we daar vorm aan?).

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Lichte kleuren die een frisse indruk geven, golvende vormen lijkt meer voor de hand liggend dan hoekige (maar alle goede ideeën zijn welkom).

Er zijn twee documenten toegevoegd met voorbeeldlogo's. Met name het natuurthema is een pre bij de ontwerpen voor Opwaarts consulting, gezien mijn eigen persoonlijke interesse daarvoor.

Veel succes met ontwerpen!

Designer: Y-graphic design Y-graphic design
logo_huisstijl-y-graphic-design-K3oSb67U

Geen commentaar

Opwaarts consultingOpwaarts consulting

Beste Y-graphic design,

Bedankt voor de inzending. Een korte reactie:
- Het beeld lijkt mij niet direct aan te sluiten bij de doelstelling van Opwaarts. Ik mis de verwevenheid tussen mens en organisatie, evenals de opwaartse beweging waarin deze zich ontwikkelen.
- Het logo is mijns inziens erg basaal. Er mag meer beeld in (en minder ruimte voor de bedrijfsnaam). Ik maak graag met originele symboliek een onderscheid.
- Strak is prima, maar hoeft niet per se in deze mate/vorm: ik voeg een paar voorbeeldlogo's toe bij wijze van denkrichting.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.