Opwaarts consulting zoekt logo en huisstijl

Datum start: 25-06-2015

Datum einde: 09-07-2015

Totaal budget: € 319.00
Nieuwste inzending
Book cover
JCA

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Het logo en de huisstijl laten de visie van Opwaarts consulting zien. Beweging, groeien vanuit de kern, het zachte van menselijke sensitiviteit in combinatie met het strakke van bedrijfsvoering. Uitgebeeld in een treffende en moderne stijl.

Bedrijfsomschrijving


Opwaarts consulting staat voor beweging van goed naar beter. Het inspireert bedrijven te redeneren vanuit de kernvragen over hun bestaansrecht. Wie zijn onze klanten en wat willen zij? Wat hebben onze medewerkers nodig om dat te kunnen leveren?
Opwaarts consulting ziet 'het bedrijf' als hybride systeem van mens (met intuïtie) en organisatie (met regels). Inzicht en sensitiviteit zijn de code voor succesvol veranderen, klantgerichtheid en integraliteit voor succesvol organiseren.

Doelgroep


1. Startups. Het aanbod voor startups bestaat uit diverse coaching modules. Deze zijn kort en intensief, gericht op het neerzetten van een duurzame onderneming.

2. Gevestigde bedrijven. Het aanbod voor gevestigde bedrijven bestaat uit advies gericht op procesoptimalisatie (zo efficiënt mogelijk werken) en optimalisatie van het organisatiebewustzijn (waarom bestaan we en hoe geven we daar vorm aan?).

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Lichte kleuren die een frisse indruk geven, golvende vormen lijkt meer voor de hand liggend dan hoekige (maar alle goede ideeën zijn welkom).

Er zijn twee documenten toegevoegd met voorbeeldlogo's. Met name het natuurthema is een pre bij de ontwerpen voor Opwaarts consulting, gezien mijn eigen persoonlijke interesse daarvoor.

Veel succes met ontwerpen!

Designer: graag gezien graag gezien
logo_huisstijl-graag-gezien-IJvGElKy

graag geziengraag gezien

de natuur en natuurkleuren in het logo
met of zonder "druppelvorm"die omhoog wijst

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-graag-gezien-Ec0vPUyu

graag geziengraag gezien

varaiatie op eerder logo

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-graag-gezien-bMmaakVc

graag geziengraag gezien

de voorbeelden zijn niet mijn stijl
voor mij geeft dit de zelfde inhoud weer

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-graag-gezien-PcjrJ57Y

graag geziengraag gezien

meer een eigen idee
strak van buiten zacht van binnen
zowel de pijl als de kleuring wijzen omhoog

Opwaarts consultingOpwaarts consulting

Beste graag gezien,

Bedankt voor je reactie. Het is een stijl die op zichzelf niet zo bij me past, dat blijkt wel uit de voorbeelden, maar aan de andere kant vind ik het een mooi logo dat inderdaad dezelfde inhoud weergeeft. Goed om te zien dat hier echt over nagedacht is.

Komt een dergelijke creatie waarbij één van de letters (o) ook onderdeel is van het beeld goed over op visitekaartjes, briefpapier, facturen, etc? Ik kan me voorstellen dat dit een logo is dat in dagelijks gebruik op papier niet helemaal tot z'n recht komt.

graag geziengraag gezien

dank je voor de reactie
er wordt vaker gespeeld met een letter in het logo
op het moment dat er visitekaartjes, facturen aan bod komen is de naam bekend en wordt de o zeker gezien, anders ook wel. men is er op gericht een woord te lezen

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.