de natuur en natuurkleuren in het logo
met of zonder "druppelvorm"die omhoog wijst
Opwaarts consulting zoekt logo en huisstijl
- Wedstrijd van: Opwaarts consulting
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 25-06-2015
Datum einde: 09-07-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



varaiatie op eerder logo

de voorbeelden zijn niet mijn stijl
voor mij geeft dit de zelfde inhoud weer

meer een eigen idee
strak van buiten zacht van binnen
zowel de pijl als de kleuring wijzen omhoog
Beste graag gezien,
Bedankt voor je reactie. Het is een stijl die op zichzelf niet zo bij me past, dat blijkt wel uit de voorbeelden, maar aan de andere kant vind ik het een mooi logo dat inderdaad dezelfde inhoud weergeeft. Goed om te zien dat hier echt over nagedacht is.
Komt een dergelijke creatie waarbij één van de letters (o) ook onderdeel is van het beeld goed over op visitekaartjes, briefpapier, facturen, etc? Ik kan me voorstellen dat dit een logo is dat in dagelijks gebruik op papier niet helemaal tot z'n recht komt.
dank je voor de reactie
er wordt vaker gespeeld met een letter in het logo
op het moment dat er visitekaartjes, facturen aan bod komen is de naam bekend en wordt de o zeker gezien, anders ook wel. men is er op gericht een woord te lezen