Toepassing op visitekaartje, voor- en achterkant. Met dynamisch handgetekend patroon.
Opwaarts consulting zoekt logo en huisstijl
- Wedstrijd van: Opwaarts consulting
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 25-06-2015
Datum einde: 09-07-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Een speels typografisch logo dat gaat over 'verse blaadjes' en daarmee groei.
Beste Denise,
Bedankt voor je reactie. In het algemeen vind ik het teveel uitstraling hebben van een bedrijf dat met feitelijke natuur bezig is; een hovenier, een tuincentrum. Dit is echter een organisatieadviesbureau waarbij het natuurthema als symboliek dient.
Tegelijkertijd zit de groei in mijn optiek nu erg 'verstopt' in de tekst. Ik betwijfel of dat voldoende overkomt in het dagelijks gebruik van dit logo.
Hoewel inmiddels dicht tegen de deadline, als je een versie van het logo wil ontwerpen die meer aansluit op de wensen zoals beschreven bij de introductie van deze wedstrijd, dan zal ik daar vanzelfsprekend nog op reageren.
Dankjewel voor de feedback. Gezien er nogal wat punten zijn waaraan ik zou moeten werken en dit een pitch is kan ik hier helaas niet op ingaan. Vriendelijk bedankt voor de kans!