Originele logo & huisstijl voor nieuw interieur concept

Datum start: 16-04-2012

Datum einde: 25-04-2012

Totaal budget: € 800.00
Nieuwste inzending
Book cover
Esther

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


logo & huistijl voor nieuw Interieur & Lifestyle brand genaamd Luxsh

Bedrijfsomschrijving


Wij zijn een nieuw interieur & lifestyle concept. Wij zijn meer dan een collectie met meubels en accessoires. Wij presenteren de smaken van Azie, de lifestyle van Maimi en de romance van Frankrijk.

Wij importeren en verkopen design voor mensen die genieten van het leven.
We willen mensen verrassen met unieke meubels.

Doelgroep


Alle mensen die genieten van het leven en de wereld om hun heen.
'midden en hoger segment'










Kleuren, favoriete logo's, must haves


grijs wit, origineel met een knipoog naar betaaalbare luxe.

Designer: HBGV HBGV
logo_huisstijl-hbgv-tk8njILQ

HBGVHBGV

Beste opdrachtgever,

Bij deze stuur ik u mijn eerste voorstel.

Ik heb de 'x' in uw handelsnaam extra attentie waarden gegeven. Door hiervoor een icoon te ontwerpen, die bestaat uit 2 ringen die in elkaar zijn geschakeld. De ringen zijn afgeronde vormen waardoor de toegankelijkheid wordt verhoogt. Deze staan symbool voor de kwaliteit, maar ook de vertrouwensband die u heeft opgebouwd met uw consument.

Ik ben zelf geen voorstander van verlopende vlakken maar ik wil u toch laten zien wat er gebeurt als hier gebruik van gemaakt wordt.

Het icoon is gemakkelijk los te gebruiken zoals u in mijn voorbeeld ziet en ook in verschillende kleuren zal het zijn kracht niet verliezen.

Ik ben benieuwd naar uw reactie.
Alles kan worden aangepast.

Met vriendelijke groet,
HBGV

hollandholland

Beste Hbgv,

Wij laten op 25 april weten met wie wij in zee gaan.

Mvg,

Rodney

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.