Beste Rodney,
Hierbij nog even een laatste ingeving!
Succes met het maken van jullie keuze.
Harmen Dijkhuis
Originele logo & huisstijl voor nieuw interieur concept
- Wedstrijd van: holland
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-04-2012
Datum einde: 25-04-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


ps klik op de foto voor waar formaat, kleur en detail

Aande hand van uw feedback hier bij een update logo met een label effect in één... Ik kijk uit naar uw reactie.
Vriendelijke groet,
Harmen Dijkhuis
Beste heer Dijkhuis,
Wij vinden het label effect niet passen bij de logo.
Wij maken op 25 april met wie wij verder gaan om het logo & huisstijl te ontwerpen.
Mvg,
Rodney

Geen commentaar

Geen commentaar
Beste heer Dijkhuis,
We vinden de laatse logo het minste.
Het eerste logo is mooi, alleen het label erbij vinden wij niet passen.
Mvg,
Rodney

Geen commentaar
Beste Pixon,
We vinden dit logo er goed uitzien. maar zijn niet weg van het label logo.
Mvg,
Rodney

En nog een moderne variatie met ook weer het kroontje...
Ik vind dit logo iets te simpel.

Hierbij ook nog een variatie klassiek lifestyle logo concept...
Vind dit logo ook goed, alleen ben in eerste instantie nog niet weg van het kroontje.

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn eerste concept ontwerp voor uw logo. Dit logo is aan de hand van uw kleurwens in grijs/wit met één enkele kleur variatie in paars. Het logo is modern en tijdloos en hierdoor makkelijk te onthouden en herkennen. Omdat uw producten wereldwijd en zoveel verschillende smaken moeten representeren heeft dit logo geen link naar een van deze landen/smaken omdat het anders uw klanten in de mogelijk verkeerde richting stuurt terwijl u veel meer producten verkoopt…
Ik kijk uit naar uw reactie!
Aan de hand van uw wensen en samenwerking kunnen we zodra wij het eens zijn over een logo ontwerp toe werken naar de huisstijl. (deze is namelijk afhankelijk van de logo stijl)
Klik op de afbeelding voor waar formaat en kleur.
Vriendelijke groet,
Harmen Dijkhuis
pixicon.nl
ps vergeten te vermelden, de pijlen die de X vormen staan voor uw handel, import en export van producten...
ook vormt dit het beeldmerk en een diamant wat toch een beetje staan voor lux(e)sh... ;)
Beste heer Dijkhuis,
Ik vind de gedachte achter het logo en het logo er goed uitzien. Weet alleen niet of het ook geschikt is als merk op de producten zelf.
Met vriendelijke groet,
Rodney
Beste Rodney,
Bedankt voor je feedback en score.
Ik zal voor het kroontje iets anders zoeken.
Voor dit logo vraagt u zich af of deze wel geschikt is voor op de producten; kunt u mij vertellen wat voor producten? Dan maak ik hier een voorbeeld van.
Ook zou het logo in 2 uitvoeringen kunnen. Modern en bv klassiek. Dus breed inzetbaar.
Qua kleur, beeldmerk enz, heeft u nog een voorkeur/wens..
Vriendelijke groet,
Harmen