Geen commentaar
Originele logo & huisstijl voor nieuw interieur concept
- Wedstrijd van: holland
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-04-2012
Datum einde: 25-04-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

De L en X vormen samen een stoel. De L is de eerste letter en de X is een aparte letter die niet vaak gebruikt wordt. Daarom wilde ik daar de nadruk op leggen en ook deze letter in het logo terug laten komen. Een knipoog in het woord collexion.
Bij dit logo ook twee fotohoekjes om ook nog te verwijzen naar de accessoires.