Originele logo & huisstijl voor nieuw interieur concept
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: holland
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 800.00
- Datum start : 16-04-2012 11:03
- Datum einde : 25-04-2012 10:55
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 128
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
Wij zijn een nieuw interieur & lifestyle concept. Wij zijn meer dan een collectie met meubels en accessoires. Wij presenteren de smaken van Azie, de lifestyle van Maimi en de romance van Frankrijk.
Wij importeren en verkopen design voor mensen die genieten van het leven.
We willen mensen verrassen met unieke meubels.
Doelgroep:
Alle mensen die genieten van het leven en de wereld om hun heen.
'midden en hoger segment'
Kleuren, favoriete logo's, must haves
grijs wit, origineel met een knipoog naar betaaalbare luxe.
kaluma
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer kaluma:
De L en X vormen samen een stoel. De L is de eerste letter en de X is een aparte letter die niet vaak gebruikt wordt. Daarom wilde ik daar de nadruk op leggen en ook deze letter in het logo terug laten komen. Een knipoog in het woord collexion.
-
kaluma zegt
Bij dit logo ook twee fotohoekjes om ook nog te verwijzen naar de accessoires.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-