Originele logo & huisstijl voor nieuw interieur concept

Datum start: 16-04-2012

Datum einde: 25-04-2012

Totaal budget: € 800.00
Nieuwste inzending
Book cover
Esther

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


logo & huistijl voor nieuw Interieur & Lifestyle brand genaamd Luxsh

Bedrijfsomschrijving


Wij zijn een nieuw interieur & lifestyle concept. Wij zijn meer dan een collectie met meubels en accessoires. Wij presenteren de smaken van Azie, de lifestyle van Maimi en de romance van Frankrijk.

Wij importeren en verkopen design voor mensen die genieten van het leven.
We willen mensen verrassen met unieke meubels.

Doelgroep


Alle mensen die genieten van het leven en de wereld om hun heen.
'midden en hoger segment'










Kleuren, favoriete logo's, must haves


grijs wit, origineel met een knipoog naar betaaalbare luxe.

Designer: kaluma kaluma
logo_huisstijl-kaluma-8rDR1mPg

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-kaluma-6NwXoGrA

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-kaluma-hfDddBGy

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-kaluma-KNJuc7XM

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-kaluma-3gjOtR1E

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-kaluma-34Pg5YdE

kalumakaluma

De L en X vormen samen een stoel. De L is de eerste letter en de X is een aparte letter die niet vaak gebruikt wordt. Daarom wilde ik daar de nadruk op leggen en ook deze letter in het logo terug laten komen. Een knipoog in het woord collexion.

kalumakaluma

Bij dit logo ook twee fotohoekjes om ook nog te verwijzen naar de accessoires.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.