Na het lezen van de beschrijving, was het voor mij duidelijk de het gaat om mensen. Zowel als dienst als aan de klantzijde. Mensen die doen, die ergens voor staan ! Die willen en dus gedreven zijn. Dat was voor mij het uitgangspunt bij het maken van dit logo. Simpel en duidelijk, zonder poespas.
Passion 4 Talent in een nieuw en pakkend jasje
- Wedstrijd van: phodopus
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 03-01-2010
Datum einde: 23-01-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Artisik
Je hebt de de boodschap goed begrepen. Leuk en verrassend logo.
Ik heb echter wel het gevoel dat dit logo nog niet uniek genoeg is en dat dit al ergens wordt gebruikt.
Ik zoek zowel iets met de combinatie Passion4talent, als een zelfstandig en krachtig beeldmerk. Kijk eens op mijn website passion4talent.nl om een gevoel te krijgen van mijn persoonlijkheid