Logotype: Passion 4 Talent
Concept logo voorstel.
Met het logotype wilde ik de volgende termen benadrukken
• strak/gestroomlijnd
• innovatief
• herkenbaar karakter
• flexibel
Het logotype kan op verschillende wijze gebruikt worden, men kan de grote 4 isoleren en als een opzichzelfstaand element gebruiken. Het logotype is duidelijk leesbaar in zowel een lichte achtergrond als een donkere. Door een strak en karakteristieke letter te gebruiken wil ik in het logotype laten zien dat dit om een modern en dynamisch bedrijf gaat. De simpelheid van het logotype geeft aan dat zonder tierlantijntjes men doeltreffend is. Door een verloop tint in het oranje kader te plaatsen maakt ik deze warmer, waardoor het woord passie benadrukt wordt. Tevens wordt door het kader met de 4-hoeken het nummer 4 benadrukt. Omdat ik ven menig ben dat de "4" een kernrol speelt heb ik deze groot uitgelicht.
Variaties op dit concept zijn natuurlijk mogelijk. Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Duncan Baumbach
CAP Concepts in Design
Passion 4 Talent in een nieuw en pakkend jasje
- Wedstrijd van: phodopus
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 03-01-2010
Datum einde: 23-01-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

