Passion 4 Talent in een nieuw en pakkend jasje

Datum start: 03-01-2010

Datum einde: 23-01-2011

Totaal budget: € 750.00
Nieuwste inzending
Book cover
john Farrar

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Kijk ook op www.passion4talent.nl

In het komende jaar wil ik mij verder gaan ontplooien op het gebied van een pragmatische aanpak in veranderingsprocessen - niet lullen maar poetsen.
Ik ga op zoek maar jonge en dynamische mensen die een bewezen en praktische ervaring hebben opgedaan in uiteenlopende werkgebieden, en daarnaast een passie hebben voor veranderingsprocessen. Waarom gebeuren er dingen niet.. of juist wel. Aankomend talent die de coaching van een door de wol geverfde ondernemer krijgen

Deze mensen worden uitgezet bij bedrijven die met de taal van de vloer aantoonbaar willen veranderen. In tegenstelling tot vele anderen komt de deal in tweeën. De ervaren ondernemer werkt in ieder project fysiek mee.

Passion4Talent is gebaseerd op het werk van Jim Collins (Good to Great). Bedrijven die geweldig presteren kennen 3 pijlers - passie, talent en de economische motor. De laatste wordt gesymboliseerd door de 4.

Voor het nieuwe jaar ben ik op zoek naar een nieuwe wind. Een nieuw logo met huisstijl en uiteindelijk een nieuwe website.

Ik daag jullie creatieve geesten uit in deze wedstrijd.

Bedrijfsomschrijving


Passion4talent gaat haar 5e bestaansjaar in. Ooit opgezet als Management BV men ik inmiddels 2 jaar actief op de interim en advies markt. De huidige website www.passion4talent.nl geeft ale noodzakelijke achtergronden.

Doelgroep


Mijn doelgroep is ondernemingen/organisaties in zowel profit als non-profit, overheid en zorg die zware veranderingstrajecten /processen moeten doorvoeren en mensen "om" moeten krijgen. Geen mooie woorden, maar daden!

Business2business

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Oranje moet terugkomen. Een beetje chauvinist ben ik wel

Designer: MeijerMedia MeijerMedia
logo_huisstijl-meijermedia-JXetr45o

MeijerMediaMeijerMedia

Losse beeldmerk

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-meijermedia-5qLbqOTA

MeijerMediaMeijerMedia

Bijgaand nog een totaal ander concept.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-meijermedia-gTE6QSMi

MeijerMediaMeijerMedia

Beste,

In de bijlage nog een tweetal conceptvoorstellen met tevens een mogelijke toepassing van het logo/beeldmerk op (bijvoorbeeld) de achterzijde van een visitekaartje.

Mvgr.

Matthijs Meijer
MeijerMedia

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-meijermedia-47jJqq6C

MeijerMediaMeijerMedia

Beste,

In de bijlage nog een tweetal conceptvoorstellen met tevens een mogelijke toepassing van het logo/beeldmerk op (bijvoorbeeld) de achterzijde van een visitekaartje.

Mvgr.

Matthijs Meijer
MeijerMedia

phodopusphodopus

Matthijs, het eerste dat bij me opkomt in TNT. Dit geeft een verkeerde associatie

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-meijermedia-cdUYtwZs

MeijerMediaMeijerMedia

Beste,

Bijgaand treft u een eerste serie conceptvoorstellen voor een nieuw logo.

Als voornaamst concept heb ik getracht om het element 4 te combineren met een een abstracte, stijgende (verbeterde processen) lijn...

Het beeldmerk is ook heel leuk als los element te gebruiken in de rest van een mogelijke huisstijl. Eenvoudig en herkenbaar!

Ik zie uw eerste reactie graag tegemoet!

mvgr.

Matthijs Meijer
MeijerMedia

phodopusphodopus

Hallo Matthijs
Creatief gevonden met de 4. Ik vind het nog niet krachtig genoeg. Het logo moet er uit springen en voor iedereen direct herkenbaar zijn. De drie bollen heb je goed begrepen. Ken je Jim Collins?

MeijerMediaMeijerMedia

Beste,

Is het gewenst dat ik op basis van één van mijn conceptvoorstellen een volgende correctieronde aanpak?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.