Hallo Guenbour,
Bijgaand mijn voorstel voor een identiteit. Speels, hip, toegankelijk, modern vintage. Ik heb de kleuren nu vrij neutraal gehouden, donkergrijs voor het wat luxe gevoel, het bruine papier voor het ambachtelijke. De kleuren kunne ieder kleur hebben die de voorkeur heeft, of bijvoorbeeld bij het interieur past. Bij het logo een opzet voor een kaartje en menu, om een idee te hebben van de verdere identiteit bij het logo. Als laatste een aantal naamopties die ook in het voorstel te verwerken.
Graga hoor ik wat u van het voorstel en de namen vind.
Vriendelijke groet,
Jorina - info@mooiniet.nl
Patersserie/luxe koffiezaak in in Amsterdam
- Wedstrijd van: guenbour
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 22-01-2015
Datum einde: 30-03-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

