Het voordeel van dit logo in één kleur is dat je het overal op kwijt kunt zonder hoge kosten. Dus op de gebaksbordjes, servetten, kleding, winkelruit etc.
Patersserie/luxe koffiezaak in in Amsterdam
- Wedstrijd van: guenbour
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 22-01-2015
Datum einde: 30-03-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Ik hoor graag wat uw wensen zijn om het nóg beter te maken.

Geen commentaar

De rand om het logo kan zo bont u maar wenst.

Beste,
Hierbij mijn eerste voorstel voor uw logo. De naam leek me leuk, toepasselijk en klinkt lekker in combinatie met 'Amsterdam'. Patisserie Njam Amsterdam.
De stijl is vrolijk, vlot, met een knipoog naar klassiek.