Personal Brand

Datum start: 02-11-2010

Datum einde: 23-11-2010

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
geertvanholland

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


- Primair: Logo
- Secundair: Kleurstelling
- Secundair: Concept voor huisstijl
Logo op te leveren in .eps / .ai
Kleurstelling op te leveren in PMS / CMYK / RGB waarden
Concept voor huisstijl vrij op te leveren.

Bedrijfsomschrijving


Een professioneel muziekdocent (aan het conservatorium), componist en artiest die opereert op (inter)nationaal topniveau wil zijn naam versterken door een visuele stijl te ontwikkelen. Zijn initialen zijn CB.
Deze visuele stijl zal worden gebruikt als “personal brand” voor de promotie van al zijn diensten en muziekproducties.
CB is gespecialiseerd in het samenbrengen van verschillende muziekstijlen en –culturen. Orkesten van blaasinstrumenten werken samen met Afrikaanse drumgroepen; kamerkoren werken met jazztrompetisten etc.
Ook andere kunstdisciplines, denk aan dans en toneel, worden door CB feilloos geïntegreerd met muziek. Hierdoor beleeft het publiek altijd een innovatieve show, die ook voor de uitvoerende zeer uitdagend is om deel van uit te maken.
CB focust zich in zijn producties en masterclasses op het (door)ontwikkelen van topmuzikanten en zij die de ambitie hebben om tot de top te gaan behoren.

Let wel: de initialen CB zijn tevens muziekschriftsleutels. De C en B worden dus ook gebruikt als symbool in het internationale muziekschrift.

Doelgroep


De doelgroep bevindt zich voornamelijk in en om (inter)nationale (top) blaas- en/of symfonieorkesten.
- het bestuur van orkesten
- organisaties van muziekevenementen/-voorstellingen
- organisaties van muziekgebouwen
- individuele (top)muzikanten
- jonge, ambitieuze muzikanten
- fanatieke liefhebbers van orkestmuziek en innovatieve muziekcultuurproducties.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Wensen / stijl
- gebruik initialen CB
- abstract
- simpel, maar zeer krachtig in vorm
- onderscheidend, eigen
- “apple”
- licht (niet per definitie in kleurgebruik)
- enthousiasmerend

Associaties van het personal brand
- kwaliteit
- creativiteit
- muziek
- professioneel
- innovatie

Designer: rosalie rosalie
logo_huisstijl-rosalie-aqBbfC8u

rosalierosalie

variant op een eerder logo waarbij het hoogte verschil tussen de letter CB gelijk staat aan de toon ladder

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-rosalie-2F8C2w2i

rosalierosalie

en idee 2

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-rosalie-qM0rYXJY

rosalierosalie

visitekaartje idee 1

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-rosalie-eqCjf2OW

rosalierosalie

logo in kleur

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-rosalie-D7cU0zmC

rosalierosalie

idee nummer 2, kernwaarden logo: zacht, afwisseling, speels (net zoals muziek) en creatief

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-rosalie-TgFU1Mi8

rosalierosalie

en nog een :)

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-rosalie-PAHbxTkG

rosalierosalie

idee voor een visitekaartje (kleur uiteraard aanpasbaar)

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-rosalie-k6rXVl1E

rosalierosalie

logo in kleur (uiteraard aanpasbaar)

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-rosalie-ZUTpEtjU

rosalierosalie

kernwaarden logo: vriendelijk, strak, licht, sierlijk

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.