Personal Brand

Datum start: 02-11-2010

Datum einde: 23-11-2010

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
geertvanholland

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


- Primair: Logo
- Secundair: Kleurstelling
- Secundair: Concept voor huisstijl
Logo op te leveren in .eps / .ai
Kleurstelling op te leveren in PMS / CMYK / RGB waarden
Concept voor huisstijl vrij op te leveren.

Bedrijfsomschrijving


Een professioneel muziekdocent (aan het conservatorium), componist en artiest die opereert op (inter)nationaal topniveau wil zijn naam versterken door een visuele stijl te ontwikkelen. Zijn initialen zijn CB.
Deze visuele stijl zal worden gebruikt als “personal brand” voor de promotie van al zijn diensten en muziekproducties.
CB is gespecialiseerd in het samenbrengen van verschillende muziekstijlen en –culturen. Orkesten van blaasinstrumenten werken samen met Afrikaanse drumgroepen; kamerkoren werken met jazztrompetisten etc.
Ook andere kunstdisciplines, denk aan dans en toneel, worden door CB feilloos geïntegreerd met muziek. Hierdoor beleeft het publiek altijd een innovatieve show, die ook voor de uitvoerende zeer uitdagend is om deel van uit te maken.
CB focust zich in zijn producties en masterclasses op het (door)ontwikkelen van topmuzikanten en zij die de ambitie hebben om tot de top te gaan behoren.

Let wel: de initialen CB zijn tevens muziekschriftsleutels. De C en B worden dus ook gebruikt als symbool in het internationale muziekschrift.

Doelgroep


De doelgroep bevindt zich voornamelijk in en om (inter)nationale (top) blaas- en/of symfonieorkesten.
- het bestuur van orkesten
- organisaties van muziekevenementen/-voorstellingen
- organisaties van muziekgebouwen
- individuele (top)muzikanten
- jonge, ambitieuze muzikanten
- fanatieke liefhebbers van orkestmuziek en innovatieve muziekcultuurproducties.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Wensen / stijl
- gebruik initialen CB
- abstract
- simpel, maar zeer krachtig in vorm
- onderscheidend, eigen
- “apple”
- licht (niet per definitie in kleurgebruik)
- enthousiasmerend

Associaties van het personal brand
- kwaliteit
- creativiteit
- muziek
- professioneel
- innovatie

Designer: Havok Havok
logo_huisstijl-havok-2HPiVGr2

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-havok-Ov5IFDdI

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-havok-3nziDsJM

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-havok-syjl9w4O

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-havok-dSimbTua

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-havok-vsR96r0i

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-havok-E0yCyODQ

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-havok-FqOQq06C

HavokHavok

Wellicht is het handig om ook de naam van de persoon "CB" te noemen. Daarom heb ik in het 2de design een fictieve naam voor CB neergezet.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-havok-G6j4Ww88

HavokHavok

Wellicht is het handig om ook de naam van de persoon "CB" te noemen. Daarom heb ik in het 2de design een fictieve naam voor CB neergezet.

ReturnReturn

Havok, een mooi abstract logo. Dank je. Kun je varieren met een lichte achtergrond kleur en rondingen ipv de hoeken?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.