Personal Brand
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Return
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 300.00
- Datum start : 02-11-2010 21:54
- Datum einde : 23-11-2010 21:54
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: ai,.eps
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 93
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
- Secundair: Kleurstelling
- Secundair: Concept voor huisstijl
Logo op te leveren in .eps / .ai
Kleurstelling op te leveren in PMS / CMYK / RGB waarden
Concept voor huisstijl vrij op te leveren.
Bedrijfsomschrijving:
Een professioneel muziekdocent (aan het conservatorium), componist en artiest die opereert op (inter)nationaal topniveau wil zijn naam versterken door een visuele stijl te ontwikkelen. Zijn initialen zijn CB.
Deze visuele stijl zal worden gebruikt als “personal brand” voor de promotie van al zijn diensten en muziekproducties.
CB is gespecialiseerd in het samenbrengen van verschillende muziekstijlen en –culturen. Orkesten van blaasinstrumenten werken samen met Afrikaanse drumgroepen; kamerkoren werken met jazztrompetisten etc.
Ook andere kunstdisciplines, denk aan dans en toneel, worden door CB feilloos geïntegreerd met muziek. Hierdoor beleeft het publiek altijd een innovatieve show, die ook voor de uitvoerende zeer uitdagend is om deel van uit te maken.
CB focust zich in zijn producties en masterclasses op het (door)ontwikkelen van topmuzikanten en zij die de ambitie hebben om tot de top te gaan behoren.
Let wel: de initialen CB zijn tevens muziekschriftsleutels. De C en B worden dus ook gebruikt als symbool in het internationale muziekschrift.
Doelgroep:
De doelgroep bevindt zich voornamelijk in en om (inter)nationale (top) blaas- en/of symfonieorkesten.
- het bestuur van orkesten
- organisaties van muziekevenementen/-voorstellingen
- organisaties van muziekgebouwen
- individuele (top)muzikanten
- jonge, ambitieuze muzikanten
- fanatieke liefhebbers van orkestmuziek en innovatieve muziekcultuurproducties.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Wensen / stijl
- gebruik initialen CB
- abstract
- simpel, maar zeer krachtig in vorm
- onderscheidend, eigen
- “apple”
- licht (niet per definitie in kleurgebruik)
- enthousiasmerend
Associaties van het personal brand
- kwaliteit
- creativiteit
- muziek
- professioneel
- innovatie
Serendipity
-
-
Toelichting van de designer Serendipity:
Bijgaand een nieuw ontwerp in verschillende kleurstellingen. In dit voorstel worden de B's in het beeldmerk allemaal in een metallic inkt gedrukt. Dit geeft een mooi effect in cominatie met een (gewone) matte inkt voor de C. De metallic kleuren zijn allemaal bestaand.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Serendipity:
Ik heb kleine verbeteringen aangebracht in het logo, dus zet hier nog even een nieuwe versie neer.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Serendipity:
Hierbij mijn voorstel voor uw personal brand logo. Het ronde geheel geeft het gevoel van een soort 'kwaliteitsstempel'ook de kleur benadrukt dat. Het krulletje buiten de cirkel doet subtiel denken aan een muzieksleutel. De verschillende lettertypen van de C en de B staan voor het verschil in muziekstijlen en culturen.
Met vriendelijke groet,
Leonie -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-