Professioneel en herkenbaar logo en huisstijl voor een enthousiaste startende onderneming in de energiebranche

Datum start: 07-08-2013

Datum einde: 21-08-2013

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
4+

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij hebben een behoefte aan een logo en huisstijl om onze startende onderneming een herkenbaar “gezicht” te geven. Die herkenbaarheid moet niet alleen naar voren komen in het logo en het eerste blad van een offerte, brief, etc. maar ook heel subtiel op de vervolgbladen van die documenten.

Alle inzendingen zullen door ons worden beoordeeld op:
• Strak uiterlijk
• Herkenbaarheid
• Professionele uitstraling
• Eenvoud
• Originaliteit
• Subtiele herkenbaarheid in huisstijl (ook vervolgbladen)

Bij minimaal 20 SERIEUZE inzendingen kiezen wij GEGARANDEERD een winnaar. (Brandsupply adverteert met gemiddeld 62 inzendingen per wedstrijd).

Bedrijfsomschrijving


Het bedrijf heet “DHC Holland”, DHC staat voor District Heating & Cooling, en is een technisch georiënteerd bedrijf dat consultancy, service en diensten levert op het gebied van onderhoud en beheer van warmte- en koudedistributienetten. Een dergelijk distributienet kenmerkt zich door geïsoleerde leidingen die in de grond liggen en waardoor water naar huizen wordt getransporteerd. In die huizen wordt energie in de vorm van warmte of koude afgestaan middels de radiatoren e.d. Het afgekoelde water gaat daarna weer via het leidingenstelsel terug naar de centrale die het water weer opwarmt. In de bijlagen wordt e.e.a. geïllustreerd, en nadere uitleg is te vinden via http://www.youtube.com/watch?v=wqUpzvfXGNc

Doelgroep


De doelgroep is heel breed: (lokale) overheden, (duurzame en lokale)energiebedrijven, aannemers, adviesbureaus en toeleveringsbedrijven

Kleuren, favoriete logo's, must haves


De kleuren rood en blauw zijn middels de naam “Holland” voor de hand liggend maar ook omdat vanwege “heat”, rood, en “cool”, blauw. Dit is echter voor ons geen logisch gevolg. De inzendingen zullen worden beoordeeld op de eerder genoemde criteria.
Verder heeft ons bedrijf als subtitel: Utility Services & Mainteneering. Ook het gebruik van deze subtitel is optioneel maar geen must.

Verras ons, zouden we willen zeggen en heel veel succes.

Designer: AMGdesign AMGdesign
logo_huisstijl-amgdesign-i17Rvtlw

AMGdesignAMGdesign

Beste DHCHolland,

Hierbij een nieuw voorstel.

vr.gr. André Gardenier
www.amgdesign.nl

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-amgdesign-BlZnW4dE

AMGdesignAMGdesign

Beste DHC Holland,

Hierbij mijn voorstel voor een logo.

vr.gr. André Gardenier
www.amgdesign.nl

DHCHollandDHCHolland

Dag André,

Top, hartelijk voor deze eerste inzending. Zeker geen verkeerd ontwerp alhoewel we het moeilijk vinden om er nu al meteen een score aan te hangen zonder vergelijkingsmateriaal.

Met vriendelijke groet,

Martijn van Lier

DHCHollandDHCHolland

WE vinden de juiste kleur blauw gekozen maar het logo vinden we laag scoren op professionaliteit en strak uiterlijk.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.