Professioneel logo & huisstijl voor mBraining Company

Datum start: 08-03-2016

Datum einde: 15-03-2016

Totaal budget: € 300.00
Nieuwste inzending
Book cover
RainbowPanda

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Professioneel, strak en modern logo.
Wij hebben behoefte aan een sterk beeldmerk dat op abstracte manier het integratie proces van de verschillende breinen uitbeeldt. Het beeldmerk moet ook monochroom sterk en herkenbaar overkomen (ook als logo heel klein wordt afgebeeld).
Geen semi medische afbeeldingen en te directe referentie aan alleen onze hoofd hersenen.

Bedrijfsomschrijving


mBraining Nederland verzorgt trainingen (persoonlijke groei / ontwikkeling) op het gebied van mBraining.

mBraining is gebaseerd op neuro-wetenschappelijk onderzoek naar onze neurale netwerken, gecombineerd met oude wijsheid tradities en gedragsmodelering. Het resultaat is een verbluffend simpel doch effectief nieuw werkmodel om in contact te komen met je eigen intuïtie en wijsheid om zodoende een nog gelukkiger en betekenisvoller leven te leiden. mBraining en mBIT maken het mogelijk om een diepe en duurzame verandering te creëren.

mBraining is het proces van hoe jij je verschillende neurale netwerken (ofwel breinen / 'hersenen' ) gebruikt en deze uitbalanceert (en met elkaar integreert) om voor jou het meest optimale resultaat te bereiken.
Momenteel gaat mBraining uit van 3 breinen (hoofd, hart, buik) maar binnenlkort zullen daar nog andere breinen/neurale netwerken aan worden toegevoegd. Vandaar niet 3Braining maar multiple Braining.

Doelgroep


Doelgroepen
1. Coaches, trainers, managers, psychologen, opvoeders en mensen helpers
2. Zakelijke markt: Leiderschap en besluitvorming
3. Particulieren: In workshops ervaren van de technieken

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Huisstijl
Uitstraling & waarden:
vertrouwen
expertise
zakelijk
hip/ modern
moet rust uitstralen

Wij hebben behoefte aan een sterk beeldmerk dat op abstracte manier het integratie proces van de verschillende breinen uitbeeldt. Het beeldmerk moet ook monochroom sterk en herkenbaar overkomen (ook als logo heel klein wordt afgebeeld).


Niet:
Geen saaie, standaard medische stijl of alternatieve/ wellness-stijl, bedeesde kleuren, grijstinten, herfsttinten Geen semi medische afbeeldingen en te directe referentie aan alleen onze hoofd hersenen.

Steekwoorden:
flow, balans en evenwicht in je leven, wijsheid
Zakelijk & fashionable

Designer: iG design iG design
logo_huisstijl-ig-design-At7L3foe

iG designiG design

Aangepast volgens jullie wensen. Als u niet graag heeft dat de 'M' volgt na de samenvloeiing van de lijnen (hersenwegingen van diverse mensen); kan dit worden verwijderd. Succes!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-ig-design-2qywbGiW

iG designiG design

Afgaande op jullie verzoek, heb ik de lijnenbewegingen van de diverse hersenen op het eind samengebracht, voortvloeiend in de letter 'm'. Succes!

nicestuffnicestuff

Ja zoiets. Maar links zouden de lijnen juist niet 'in sync' zijn... Dus links als eerder logoontwerp en naarmate meer naar rechts, steeds meer overeenstemming met elkaar.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-ig-design-taD6X6uW

iG designiG design

Dank voor jullie alertheid, thanks!

De kleurlijnen visualiseren de gemoedstoestand (kleuren) en de intensiteit (impulsen). Succes!

nicestuffnicestuff

Lijnen zouden ook gezien kunnen worden als de signalen van de verschillende breinen.
en als de lijnen aan een van beide zijden langzaam bij elkaar zouden komen en gelijkvormig bewegingen zouden maken, dat zou dat kunnen duiden op het uitgebalanceerd zijn van de verschillende breinen... :)

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-ig-design-psIlhqaW

iG designiG design

De kleurlijnen visualiseren de gemoedstoestand (kleuren) en de intensiteit (impulsen). Succes!

nicestuffnicestuff

Bedankt voor uw ontwerp. Creatieve benadering !
Het is "mBraining", niet mBranding.. typo?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.