Aangepast volgens jullie wensen. Als u niet graag heeft dat de 'M' volgt na de samenvloeiing van de lijnen (hersenwegingen van diverse mensen); kan dit worden verwijderd. Succes!
Professioneel logo & huisstijl voor mBraining Company
- Wedstrijd van: nicestuff
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 08-03-2016
Datum einde: 15-03-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Afgaande op jullie verzoek, heb ik de lijnenbewegingen van de diverse hersenen op het eind samengebracht, voortvloeiend in de letter 'm'. Succes!
Ja zoiets. Maar links zouden de lijnen juist niet 'in sync' zijn... Dus links als eerder logoontwerp en naarmate meer naar rechts, steeds meer overeenstemming met elkaar.

Dank voor jullie alertheid, thanks!
De kleurlijnen visualiseren de gemoedstoestand (kleuren) en de intensiteit (impulsen). Succes!
Lijnen zouden ook gezien kunnen worden als de signalen van de verschillende breinen.
en als de lijnen aan een van beide zijden langzaam bij elkaar zouden komen en gelijkvormig bewegingen zouden maken, dat zou dat kunnen duiden op het uitgebalanceerd zijn van de verschillende breinen... :)

De kleurlijnen visualiseren de gemoedstoestand (kleuren) en de intensiteit (impulsen). Succes!
Bedankt voor uw ontwerp. Creatieve benadering !
Het is "mBraining", niet mBranding.. typo?