Geen commentaar
Professionele training en coaching
- Wedstrijd van: CYNTHIA CROUX
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 07-04-2017
Datum einde: 19-04-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Bedankt voor de bijkomende voorstellen. Je andere voorstellen vind ik mooier. Opgepast, schrijffout in de naam: Cynthia zonder 'h'vooraan.

Geen commentaar
Dag Melvin
Het was inderdaad de frisheid van de lavendel dat me ook aansprak in de voorstellen van de concurrentie. Ik moet het nog even laten bezinken en geef je snel een antwoord. Ik ben momenteel even aan de kust met de kinderen. Donderdag verneem je mijn feedback.
Groeten
Cynthia
Dag Melvin
Even op deze manier voor alle duidelijkheid. Deze huisstijl bedoel ik.
Aanpassingen:
Brefpapier: Links boven is perfect als rectozijde. Versozijde briefpapier blanco.
Rechts boven: Zie ik perfect als cover voor een mapje waarin ik documenten steek voor de klant.
Omslagen: Mijn voorkeur gaat uit naar je eerste voorstellen met de lavendelhalm + liggend horizontaal formaat (Amerikaans)
Visitekaartje: Recto zeer mooi maar de tekst ga je op een of andere manier beter moeten laten uitkomen. Nu is hij onvoldoende leesbaar. De levendige lavendel vind ik echter heel mooi.
Versozijde visitekaartje is in orde.
Hi Cynthia,
Bedankt voor uw bericht. Ik ga het aanpassen voor u.
Nogmaals dank.

Geen commentaar
Mooi maar voorkeur gaat dan toch uit naar de levendige lavendel.

Bij deze de map
Idem commentaar donkere visitekaartjes

Hallo Cynthia,
Bij deze een bijpassende huisstijl.
Ik heb de kleur beige toegepast in het ontwerp.
Groetjes,
Melvin
Hallo Melvin,
Heel mooi. Voor alle duidelijkheid: Links het briefpapier. Rechts de cover voor het mapje? Begreep ik niet dat je dat wit zou laten met een zwart logo of heb ik dat verkeerd begrepen?
De omslagen zou ik in Amerikaans formaat uitwerken omdat dat in verzending goedkoper is.
Zal ik je de juiste gegevens doorgeven voor personalisatie?
Ik heb zeker interesse in een offerte van je drukker.Ik weet dat zwart soms problemen kan geven in druk.Zeker als er ene vernislaag over moet. Ik woon in België dus daar komen nog wel verzendingskosten bij maar dat zal nog wel meevallen denk ik.
Nog een laatste vraagje. Je zou beige geïntegreerd hebben. Waar moet ik dat zien? Als het voor het briefpapier is dan bepaalt de papiersoort toch de beige kleur of zit ik niet meer op dezelfde golflengte?
Nee, de briefpapier is de voorkant beige en achterkant het gradient zwart, maar kan ook verandert worden naar beige. De map moet ik nog ontwerpen. Die stuur ik ook zo door. Ja dat is prima, dan kan ik de gegevens in de briefpapier en visitrkaartje verwerken. Beige heb ik in de briefpapier en envelop verwerkt om the feeling te geven hoe het er uit zal zien op beige papier
Via mail vertelde ik over een concurrerend voorstel. Voor alle duidelijkheid, ik ben nog steeds erg fan van je ontwerp. Ik loop alleen een beetje met het idee om de coaching en training in een andere uitwerking te zien. Ik kreeg een ander voorstel dat zeer mooi het coachingidee weergeeft. In jouw ontwerpen vind ik de communicatie naar bedrijven zeer goed. Ik moet het nog even laten sudderen Melvin.
Briefpapier zwart vind ik geen topidee. Ik zag de front eerder als cover voor de map dan.

Geen commentaar
Dag Melvin,
Wauw! Heel mooi! Ik ben weg van het lettertype: speels, dynamisch, .... ik zie er van alles in dat ik wil uitdragen, top! Het zwarte straalt de professionaliteit uit die ik zeker naar bedrijven wil uitdragen. Is het echt zwart of 'fade' het meer uit naar rechts? Ik kan het zo moeilijker zien. Het lijkt wel zo en dat vind ik mooi omdat het symbolisch van een donkere geest naar een meer verlichte geest gaat. Ben wat praktisch aan het denken. Dit is in druk (4 kleuren) niet de goedkoopste oplossing. Hoe zou
jij het doortrekken naar bv een mapje dat ik aan mijn klanten geef? Slechts een strook in zwart laten terugkomen. Alles in full color lijkt me te zwaar.
Dit probleem heb ik niet met het witte kaartje dat ook zeer mooi is. Ik denk dan in druk op een meer beige papiersoort en een minder strak ogend papier.Heumm,moeilijke keuze
Hallo,
Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het zwarte achtergrond is gradient (Fading). Als u het wilt drukken. Ik ken namelijk een goeie goedkope drukkerij die kwaliteit levert. Daar laat ik ook alles drukken. Voor de map zou ik het logo in een gradient zwart) rondje plaatsen en de rest van de map in het wit / beige. Dan valt dit meteen op en zal het bij uw klanten het meeste opvallen

Geen commentaar
Beste Cynthia,
Bij deze mijn logo ontwerp.
Met vriendelijke groetjes,
Melvin
Fris, mooi, sec, ... als je me de andere voorstellen niet had doorgestuurd zou ik hier zeker ook weg van zijn. Andere voorstellen dragen nog net meer mijn voorkeur weg.