Beste Olivier,
klinkt handig, ben benieuwd wat het businessmodel precies zal worden.
Anyways, hier zijn 3 concepten voor het Qding logo. Ik denk dat de namen pakkend zijn en marketingtechnisch sterk. Ik ben dan ook van mening dat een goede font (lettertype) de huisstijl gemakkelijk moet kunnen dragen. Daarnaast zou een interessant doch "techy" beeldmerk van een Q, mooi voor iedere naam geplaats kunnen worden.
De concepten maken gebruik van datastroom symboliek en doen tevens denken aan QR codes zonder directe kopiën te zijn.
Qding.nl
- Wedstrijd van: olivierbrinkman
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 26-10-2018
Datum einde: 02-11-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

