dag j.post,
het logo in een alternatieve kleurstelling.
Rebranding van huidige huisstijl voor Interim Marketing Manager
- Wedstrijd van: jpost
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 03-12-2011
Datum einde: 18-12-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Interessant ontwerp. Ik mis wel een beetje dynamiek en nieuwsgierigheid

dag j.post,
hierbij mijn eerste indruk voor de huisstijl van POMM,
met groet,
Daudt

dag j.post,
hierbij mijn eerste praatplaatje. De gedachte, betekenis uitleg van het bedrijf vertalen in een pakkende beeldvorm. Marketing/communicatie, speels, karakter, maar serieus, kernwoorden die toedoen bij ontstaan van uw logo.
Interessant detail is de kwart cirkel, een belangrijke factor binnen de organisatie. De kwartcirkel symbolisert de mens(en) binnen POMM, de verbindende factor naar buiten.
Uiteraard ben ik benieuwd naar uw reactie,
groet,
Daudt