Geachte,
Bij deze lever ik u graag nog de verdere uitwerkingen van logo, briefpapier en kaartje.
Met vriendelijke groet
AR-ArtDesign
Rebranding van huidige huisstijl voor Interim Marketing Manager
- Wedstrijd van: jpost
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 03-12-2011
Datum einde: 18-12-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Geachte,
Bijgevoegd vind U een nieuwe versie van het logo, gestilleerd, maar in mijn beleving zeker niet minder dynamisch. Simpele logo\'s blijven daarbij vaak veel beter hangen bij mensen dan de meer complexe.
Ik ben hierbij zo vrij geweest enkele kleurvariaties te maken.
Met vriendelijke groet
AR-ArtDesign

Geachte,
Bij deze een voorstel voor het logo van Pomm.
Het logo is enigzins gebaseerd op een organigram, met een dynamische twist.
Kleuren kunnen, indien gewenst, geweizigd worden naar uw persoonlijke voorkeur.
Met vriendelijke groet
AR-ArtDesign
Hi,
Ik vind het idee wel interessant, maar ik ben bang dat het te \"technisch\" wordt. Ik word voornamelijk om m\'n creativiteit gevraagd. Alleen de cirkel en een vierkant diagonaal daaronder met daardoor heen die gebogen lijn is denk ik ook al verrassend en dynamisch. Of wordt dat te beperkt denk je? Zou je er nog even opnieuw naar kunnen kijken?