Rebranding van huidige huisstijl voor Interim Marketing Manager
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: jpost
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 250.00
- Datum start : 03-12-2011 22:12
- Datum einde : 18-12-2011 22:52
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 27
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Zowel logo als huisstijl moet verrassen en duidelijk een afspiegeling zijn van POMM's nieuwsgierigheid, eigenzinnigheid, maar ook persoonlijke aanpak.
De kleur moet fris zijn. Niet standaard.
Het geheel moet je bijblijven als ontvanger. Direct herkenbaar dat je hier met iets vernieuwends en unieks te maken hebben. Maar niet te hoogdravend, altijd weer nuchter.
POMM's officiele naam is POMM Marketing B.V. met als toevoeging: Interim marketing management, marketing- en communicatie advies (dit laatste hoeft er niet perse bij).
Bedrijfsomschrijving:
POMM Marketing B.V. adviseert bedrijven over marketing strategie en online marketing. POMM Marketing is nieuwsgierig, eigenzinnig en zoekt altijd naar de vraag achter de vraag.
POMM is niet doorsnee, niet one-of-a-kind, maar uniek, zeldzaam.
Doelgroep:
Top-100 bedrijven van Nederland. Hoger management.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
POMM gelooft in social media en is altijd vernieuwend. In de uitwerking van de huisstijl moet dus ruimte zijn voor de socialmedia adressen van POMM, QR-code of andere vernieuwende contact vormen.
MaxBlezer
-
-
Toelichting van de designer MaxBlezer:
Beste,
Bij interesse wil ik natuurlijk ook het briefpapier en visitekaartjes verzorgen.
MVG,
Max -
MaxBlezer zegt
Het idee achter de vis: Links de ''standaard'' marketing bureau's. Pomm is uniek en onderscheid zich van de rest.
-
jpost zegt :
Het idee vind ik goed (POMM is niet standaard), maar de uitwerking vind ik te ver gezocht.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-