Rebranding van huidige huisstijl voor Interim Marketing Manager

Datum start: 03-12-2011

Datum einde: 18-12-2011

Totaal budget: € 250.00
Nieuwste inzending
Book cover
Rodekool

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Logo ontwerp en uitwerking van briefpapier en visitekaartjes.
Zowel logo als huisstijl moet verrassen en duidelijk een afspiegeling zijn van POMM's nieuwsgierigheid, eigenzinnigheid, maar ook persoonlijke aanpak.
De kleur moet fris zijn. Niet standaard.
Het geheel moet je bijblijven als ontvanger. Direct herkenbaar dat je hier met iets vernieuwends en unieks te maken hebben. Maar niet te hoogdravend, altijd weer nuchter.


POMM's officiele naam is POMM Marketing B.V. met als toevoeging: Interim marketing management, marketing- en communicatie advies (dit laatste hoeft er niet perse bij).

Bedrijfsomschrijving


POMM Marketing B.V. adviseert bedrijven over marketing strategie en online marketing. POMM Marketing is nieuwsgierig, eigenzinnig en zoekt altijd naar de vraag achter de vraag.
POMM is niet doorsnee, niet one-of-a-kind, maar uniek, zeldzaam.

Doelgroep


Top-100 bedrijven van Nederland. Hoger management.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


POMM gelooft in social media en is altijd vernieuwend. In de uitwerking van de huisstijl moet dus ruimte zijn voor de socialmedia adressen van POMM, QR-code of andere vernieuwende contact vormen.

Designer: MaxBlezer MaxBlezer
logo_huisstijl-maxblezer-3V0h5292

MaxBlezerMaxBlezer

Beste,

Bij interesse wil ik natuurlijk ook het briefpapier en visitekaartjes verzorgen.

MVG,

Max

MaxBlezerMaxBlezer

Het idee achter de vis: Links de \'\'standaard\'\' marketing bureau\'s. Pomm is uniek en onderscheid zich van de rest.

jpostjpost

Het idee vind ik goed (POMM is niet standaard), maar de uitwerking vind ik te ver gezocht.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.