Rebranding van huidige huisstijl voor Interim Marketing Manager

Datum start: 03-12-2011

Datum einde: 18-12-2011

Totaal budget: € 250.00
Nieuwste inzending
Book cover
Rodekool

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Logo ontwerp en uitwerking van briefpapier en visitekaartjes.
Zowel logo als huisstijl moet verrassen en duidelijk een afspiegeling zijn van POMM's nieuwsgierigheid, eigenzinnigheid, maar ook persoonlijke aanpak.
De kleur moet fris zijn. Niet standaard.
Het geheel moet je bijblijven als ontvanger. Direct herkenbaar dat je hier met iets vernieuwends en unieks te maken hebben. Maar niet te hoogdravend, altijd weer nuchter.


POMM's officiele naam is POMM Marketing B.V. met als toevoeging: Interim marketing management, marketing- en communicatie advies (dit laatste hoeft er niet perse bij).

Bedrijfsomschrijving


POMM Marketing B.V. adviseert bedrijven over marketing strategie en online marketing. POMM Marketing is nieuwsgierig, eigenzinnig en zoekt altijd naar de vraag achter de vraag.
POMM is niet doorsnee, niet one-of-a-kind, maar uniek, zeldzaam.

Doelgroep


Top-100 bedrijven van Nederland. Hoger management.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


POMM gelooft in social media en is altijd vernieuwend. In de uitwerking van de huisstijl moet dus ruimte zijn voor de socialmedia adressen van POMM, QR-code of andere vernieuwende contact vormen.

Designer: BTDesign BTDesign
logo_huisstijl-btdesign-HZsdTsCu

BTDesignBTDesign

Zoals beloofd.

jpostjpost

Erg mooi.

BTDesignBTDesign

Dankjewel. Heb je nog voorkeuren of ideeën voor aanpassingen? Dan kan ik daar mee aan de slag.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-btdesign-Y4jEDzPc

BTDesignBTDesign

Pomm. Fris. De handgeschreven look draagt ook persoonlijkheid uit en nieuwsgierigheid. Briefpapier en visitekaartjes maak ik als jullie wat zien in het logo.

jpostjpost

Ik vind deze wel grappig. Wat ik mij afvraag of het wel serieus genoeg is. Wellicht dat dat in de verdere uitwerking tot uiting komt. Je kun je daar iets over zeggen?

BTDesignBTDesign

Je kan de combinatie maken met een strakke vormgeving voor de huisstijl. Dan springt je logo er wel uit, maar is het geheel nog steeds zakelijk en serieus. Ik zal er mee aan de slag gaan!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.