Hallo Faab!
Hierbij mijn voorstel voor een logo met aanzet tot identiteit.
'Faab' is uitgevoerd in een moderne letter, eigenlijk een strakke versie van een handgetekende letter. Alsof Faab jouw handtekening is. Dat geeft al een persoonlijk gevoel aan het logo, zonder toevoegingen van extra elementen als een gezicht oid.
Het persoonlijke zou ik verder in de identiteit laten terugkomen in de vorm van pakkende teksten die de gast direct aanspreken. 'Faab kookt voor jou' heb ik als voorbeeldtekst gekozen en deze verwerkt op visitekaartje en de menukaart. Het logo blijft hierin dragend en herkenbaar, de tekst is ondersteunend.
Graag hoor ik wat je van het voorstel vind, aanpassingen zijn altijd mogelijk.
Vriendelijke groet,
Jorina - Mooiniet
Restaurant Faab!
- Wedstrijd van: FaFokker
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 10-02-2016
Datum einde: 24-02-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

