De visie achter mijn deelname komt voort vanuit het grondig bestuderen van de huidige en vorige media uitingen. Folat heeft een logo nodig dat goed toepasbaar is, ook op alle ondergronden. Ik ben begonnen met het ontwikkelen van een woordmerk, dat uniek is. Er zitten echter wel veel raakvlakken met het huidige woordmerk, maar heeft een moderne, persoonlijkere uitstraling (door subscript). Verder heeft het beeldmerk een flinke facelift gehad, en is het door een vorm eromheen een logo geworden, dat mee kan in de huidige media (zoals social media etc) Het logo wordt ook moderner door alleen volvlak kleuren te gebruiken en de omlijning te laten verdwijnen.
Ik hoop jullie te kunnen inspireren met mijn concept!
Restyle Logo FOLAT BV
- Wedstrijd van: FOLATBV
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 21-10-2014
Datum einde: 20-11-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

