Restyle Logo FOLAT BV

Datum start: 21-10-2014

Datum einde: 20-11-2014

Totaal budget: € 419.00
Nieuwste inzending
Book cover
fj

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Restyle logo
Nu wil Folat na 20 jaar haar logo aanpassen naar wat past in deze tijd. Een moderner en frisser logo die wel de herkenbaarheid van Folat behoud.

Wat wil Folat
Folat wil graag een moderner logo, dat past in deze tijd en nog steeds herkenbaar Folat is.
Het moet toepasbaar zijn op standaard huistdragers zoals; briefpapier ennveloppen enz. Maar ook op brochures, signing,
website enz.

Bedrijfsomschrijving


FOLAT werd opgericht in 1993 door Alex Adrichem en Marc Mulckhuyse.
Met een passie voor ballonnen en feest artikelen werd het eerste begin gemaakt vanuit een
garage van 50 m2. Eerst als distributeur voor merken zoals Anagram, Amscan en Qualatex, later werden daar eigen
producten aan toegevoegd. Met een innovatieve en frisse benadering van de markt, hebben ze het bedrijf opgebouwd tot een team van meer dan 46 personen in 5 landen en verkoop van producten in heel Europa.

Na meer dan twintig jaar ervaring als fabrikant van feest artikelen en distributeur van sterke merken en licenties, werkt Folat nu aan verdere groei. Folat is verantwoordelijk voor een sterke ontwikkeling van de catagorie “feest artikelen” in Europa. Als resultaat daarvan is Folat een van de top 3 leveranciers van feestartikelen in Europa.
Ter verwezenlijking hiervan, stelt het bedrijf hoge eisen aan de bedrijfsvoering en zorgt voor goede samenwerking met haar klanten en partners.

Folat is uitgegroeid tot een van de grootte spelers op de markt. Wij leveren aan feestwinkels, maar ook diverse grote ketens, o.a.: Albert Heijn, Kruidvat, Action, Hema, Bart Smit, Inter toys en anderen.

Doelgroep


Folat is uitgegroeid tot een van de grootte spelers op de markt. Wij leveren aan feestwinkels, maar ook diverse grote ketens, o.a.: Albert Heijn, Kruidvat, Action, Hema, Bart Smit, Inter toys en anderen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Belangrijk voor het nieuwe logo en huistijl:
- herkenbaarheid
- kleuren behouden
- Corporate uitstraling
- Betrouwbaarheid
- Internationaal

Designer: logomaker logomaker
logo_huisstijl-logomaker-2gW8DlPU

Geen commentaar

FOLATBVFOLATBV

Ik vind beide logo's te futuristisch. Moet ook nog een zakelijke uitstraling hebben.
Ook moet het logo op meerder achtergronden te gebruiken zijn.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-logomaker-yMI4achU

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.