Beste opdrachtgever,
Bij deze mijn inzending. Gezien u aangeeft nog tevreden te zijn over het huidige logo heb ik ervoor gekozen niet af te wijken van de kleuren en de \'belletjes\'. Het lettertype heb ik wat scherper gemaakt. De belletjes heb ik in beide kleuren gebruikt om een abstract beeldmerk te maken. U kunt het zien als \'bruisende luchtbellen\' die omhoog stijgen = met een cursus ontwikkel je jezelf en kom je hoger op. De vele belletjes staan voor de diverse vaardigheden die je kunt ontwikkelen maar ook de diversiteit aan klanten die jullie hebben.
Graag verneem ik uw feedback om deze zo goed mogelijk te verwerken in eventuele vervolg ontwerpen.
Bvd,
Bilal Nafid
Restyling logo en huisstijl en pay-off voor meer onderscheid
- Wedstrijd van: v-kam
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 11-08-2011
Datum einde: 31-08-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

