een versie met meerdere levels..
Revelutionair en jong bedrijf op het gebied van gezondheid!
- Wedstrijd van: Nelis
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-05-2013
Datum einde: 16-05-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bedankt voor deze Tjeerd. Sluit niet zo goed aan bij ons voor het gevoel.

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn nieuwe deelname. Ik heb een modern logo ontwikkeld met een optisch 3d gevoel. De visie erachter is dat mensen hun dagelijkse gang van zaken loslaten ( de grijze pijl die doorloopt (sleur)) en kiezen voor een positieve verandering die het verleden in de schaduw laat staan!.
Ik hoop u te kunnen inspireren met dit iconische ontwerp!
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Mooi gedachte Tjeerd! Wij vinden je vorige ontwerp iets meer bij ons passen.

Een nieuw voorstel. Dezelfde visie als het vorige logo, een uniek beeldmerk, waarbij nu alles de juiste kant oploopt. Doordat alle kleuren volvlak kleuren zijn, en er geen overloop van kleuren plaatsvind, is het logo goed toepasbaar, ook b.v. pandbedrukking etc.
Ik hoop u hiermee te kunnen inspireren..
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde

een 2e versie, van hetzelfde concept...
Beste Tjeerd,
Zie vorige post.

BEste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. Ik ben de eigenwijze weg ingeslagen en heb typografisch een beeldmerk ontwikkeld. Door iconisch aan te geven dat de juiste weg naar boven (vooruit) is, ontstaat en een uniek herkenbaar logo.
Ik hoop u te kunnen inspireren met dit concept!
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Beste Tjeerd,
Je inspireert inderdaad! Bedankt voor je ontwerp.
We zijn kritisch en dat gaan we nu ook zijn.
De pijl die je symboliseert als 'vooruit' loopt in werkelijkheid terug... en dan naar boven. Dat willen we liever niet.
Wij zijn een bedrijf met revolutionaire technieken om iemand zich snel beter te laten voelen na pijnklachten, spierklachten, maar ook door trainingen zoals bootcamp, personal training, small group training, voedingsadvies, etc etc. Wij zoeken ook een logo dat revolutionair is!! Iets dat je niet alledaags ziet...iets nieuws, iets spannends, iets stoers! Hopelijk wil je het nog een kans geven.