Geen commentaar
Revelutionair en jong bedrijf op het gebied van gezondheid!
- Wedstrijd van: Nelis
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-05-2013
Datum einde: 16-05-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Michelle,
Je zit met dit ontwerp beter dan de vorige, maar nog niet wat we graag zouden willen.
Wij zijn een bedrijf met revolutionaire technieken om iemand zich snel beter te laten voelen na pijnklachten, spierklachten, maar ook door trainingen zoals bootcamp, personal training, small group training, voedingsadvies, etc etc. Wij zoeken ook een logo dat revolutionair is!! Iets dat je niet alledaags ziet...iets nieuws, iets spannends, iets stoers! Hopelijk wil je het nog een kans geven.

Beste Nelis,
Bedankt voor uw feedback! Ik heb twee nieuwe beeldmerken ontworpen.
De eerste bestaat uit een figuurtje dat de wereld boven zijn hoofd houd. Het beeldmerk straalt zelfvertrouwen, on top of the world gevoel uit.
Het tweede beeldmerk refereert meer aan het levels idee. De weg omhoog. Het mannetje dat bovenaan staat straalt blijdschap, energie en zelfvertrouwen uit.
Ik ben erg benieuwd of deze beeldmerken meer aanspreken.
Met vriendelijke groet,
Michelle
Beste Michelle,
Jij bent goed in het motiveren van je ontwerpen. Chapeau! Dit spreekt ons erg aan. Het logo met de wereldbol past in deze vorm echter niet bij ons concept.
Wij zijn een bedrijf met revolutionaire technieken om iemand zich snel beter te laten voelen na pijnklachten, spierklachten, maar ook door trainingen zoals bootcamp, personal training, small group training, voedingsadvies, etc etc. Wij zoeken ook een logo dat revolutionair is!! Iets dat je niet alledaags ziet...iets nieuws, iets spannends, iets stoers! Hopelijk wil je het nog een kans geven.

Beste opdrachtgever,
Bij deze mijn eerste voorstel voor uw logo. Ik ben erg benieuwd wat u er van vindt.
Het logo kan verschillende dingen symboliseren: een soort piramide bestaande uit mensen met lagen oftewel levels (licht geïnspireerd op de motivatietheorie van Maslow), een soort pijl omhoog, de weg omhoog, enzovoort. Het lettertype is strak, maar straalt wel een soort openheid uit. Tenslotte heb ik gebruik gemaakt van de kleuren die door u in de briefing aangaf.
Feedback is altijd van harte welkom.
Met vriendelijke groet,
Michelle
Beste Michelle,
Bedankt voor je inzending! Fijn dat je meedoet. Wij vinden de tekstuele motivatie van je ontwerp geniaal! Je gedachtegang past heel erg bij het ontwerp en dat maakt het sterk! Echter past de tekening niet goed bij het gevoel dat wij willen uitstralen. Zou jij je creatieve geest nogmaals willen prikkelen door de uitstraling iets meer persoonlijkheid te geven. De klant ziet het logo en denkt: YES! IK ga het daar doen en MIJN doelen bereiken! :-)