Rotterdams onderzoeks- en adviesbureau Scherper zoekt passend logo+huisstijl

Datum start: 10-01-2015

Datum einde: 24-01-2015

Totaal budget: € 200.00
Nieuwste inzending
Book cover
Budget Media

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Scherper is een Rotterdams marktonderzoek- & marketingadviesbureau en biedt de volgende diensten:
- Tijdelijk en ad-interimwerk (op ZZP-basis) door een professional in marketing, marktanalyse en marktonderzoek bij organisaties in het algemeen
- Betaalbaar marktonderzoek voor met name MKB-bedrijven

Scherper onderscheidt zich van andere bureaus door de scherpe prijsstelling en het aanbod van bijvoorbeeld markt-, medewerker- en klantonderzoek zonder onnodige toeters en bellen. Onderzoek hoeft niet duur en ingewikkeld te zijn. Belangrijk credo is dat Scherper altijd de eindklant centraal stelt in haar werkwijze.

Ons idee is in eerste instantie dat er iets in het logo is terug te vinden dat te maken heeft met 'scherp', 'scherper' 'scherper stellen' of 'scherp op het grensvlak van onderzoek en marketing'. Te denken valt bijvoorbeeld aan een potlood, vergrootglas of telescoop, maar andere ideeën zijn ook welkom!

De huiskleuren (ook van de website) zijn in principe oranje en grijstinten, maar ook hier mag eventueel in gevarieerd worden.

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: kngsdesign kngsdesign
logo_huisstijl-quooz-ZcdHMdG4

kngsdesignkngsdesign

0112.001

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.