Rotterdams onderzoeks- en adviesbureau Scherper zoekt passend logo+huisstijl

Datum start: 10-01-2015

Datum einde: 24-01-2015

Totaal budget: € 200.00
Nieuwste inzending
Book cover
Budget Media

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Scherper is een Rotterdams marktonderzoek- & marketingadviesbureau en biedt de volgende diensten:
- Tijdelijk en ad-interimwerk (op ZZP-basis) door een professional in marketing, marktanalyse en marktonderzoek bij organisaties in het algemeen
- Betaalbaar marktonderzoek voor met name MKB-bedrijven

Scherper onderscheidt zich van andere bureaus door de scherpe prijsstelling en het aanbod van bijvoorbeeld markt-, medewerker- en klantonderzoek zonder onnodige toeters en bellen. Onderzoek hoeft niet duur en ingewikkeld te zijn. Belangrijk credo is dat Scherper altijd de eindklant centraal stelt in haar werkwijze.

Ons idee is in eerste instantie dat er iets in het logo is terug te vinden dat te maken heeft met 'scherp', 'scherper' 'scherper stellen' of 'scherp op het grensvlak van onderzoek en marketing'. Te denken valt bijvoorbeeld aan een potlood, vergrootglas of telescoop, maar andere ideeën zijn ook welkom!

De huiskleuren (ook van de website) zijn in principe oranje en grijstinten, maar ook hier mag eventueel in gevarieerd worden.

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Y-graphic design Y-graphic design
logo_huisstijl-y-graphic-design-rIASqh3w

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-y-graphic-design-ljIxbnXs

Y-graphic designY-graphic design

Ging niet helemaal goed, maar hierbij mijn logo voorstel. Mvg

Y-graphic designY-graphic design

Het stelt een lens voor, daarmee zet je iets scherp in beeld, net als uw concept. De 'S' in het midden heeft bewust scherpe kanten. Ook de gloed over de letters doelt op het scherp stellen. Mvg

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.