geachte Vinhan,
vervolg,
logo, huisstijl
R+R architecten BNA
- Wedstrijd van: vinhan
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-10-2012
Datum einde: 23-10-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geachte Vinhan,
wij hebben nog even over nagedacht en het logo cq. basishuisstijl kritisch bekeken en zijn tot de conclusie gekomen u een alternatieve ontwerp voostel voor te leggen.
Zoals u ziet hebben wij het beeldmerk nog meer versimpeld tot de basis, dat wil zeggen dat niet alleen de gewijzigde door u aangemerkt, maar ook dat wij het grijze gedeelte achter de eerste "r" weggehaald hebben en deze tegen de 2e letter "r" geplaatst.
Nu ontstaat er één geheel en is tevens minder "druk".
Wij hopen dat dit voorstel bij in de smaak zal vinden,
met groet,
Daudt72

geachte Vinhan,
hierbij de aanpassingen voor het huisstijl, zie ook commentaar op voorgaand blad (logo).
met groet,
daudt72

geachte Vinhan,
hierbij doen wij u de aanpassingen mbt. tot uw bedrijfslogo cq. huisstijl toekomen.
De witte "r" is in rood lijncontour opgezet tevens de plusteken.
De achterzijde van het naamkaartje is vrij strak, simpel en duidelijk gehouden, dus alleen het vermelden van een groot beeldmerk en woordmerk. De eigenwijze liggend streepje komt hier ook in terug.
Idee: indien het naamkaartje gedrukt gaat worden is het misschien een idee om de papiersoort aan eenzijde glanzend te gebruiken. Hiermee krijg je een mooie en luxe uitstraling waarbij het beeldmerk goed tot z'n recht kan komen.
Wij vernemen graag het eea. van u,
met groet,
daudt72
hierna blad 2 huisstijl

geachte M,
hierbij het logo en beeldmerk afzonderlijk.
Zoals u ziet kan het beeldmerk afzonderlijk toegepast worden op diverse communicatie.
mvrgr.

geachte M,
hierbij mijn aandeel in het ontwikkelen van uw logo cq. bedrijfshuisstijl. Wij hebben gekozen voor de eenvoud van het lettertype en het beeldmerk samengesteld door de beide "r" en de plusteken te combineren als beeldmerk. Het beeldmerk kan los van elkaar toegepast worden op allerlei mediauitingen.
Het lettertype "Helvetica" is gekozen door z'n eenvoud, vriendelijkheid, betrouwbaarheid en tijdloosheid. De associatie met uw organisatie is daar. De kleurstelling rood/grijs combineert het zakelijke met de menselijke aspecten.
Graag vernemen wij het eea. van u,
mvrgr.
daudt72
Beste Daudt, het ziet er erg goed uit. We willen alleen even een voorstel waarbij de witte r van het beeldmerk een rood kader krijgt en dat dit ook zo is bij het + teken. Het visitekaartje zie ik graag conform de opzet op het briefpapier. De kleur grijs is goed. Het is iets te druk. Ik zie een aanpassing graag tegemoet.
Kan je ook de achterzijde van het visitekaartje maken?
geachte Vinhan,
bedankt voor uw reactie,
wij gaan met uw aan- en opmerkingen aan de slag en doen u asap. de verbeteringen toekomen.