Schaderherstel Esschert Fris en Jong logo en huisstijl

Datum start: 04-07-2014

Datum einde: 18-07-2014

Totaal budget: € 319.00
Nieuwste inzending
Book cover
JornStads

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Voor een startend schadeherstel- en autospuiterij bedrijf ben ik op zoek naar een logo en een huisstijl. Dit logo moet op zich zelf staand zijn en herkenbaar. De naam van het bedrijf is Esschert (met domeinnaam Esschert.eu). Mijn voorkeur gaat uit naar eens strak en modern logo, eenvoudig en herkenbaar. Veel bedrijven hebben een auto in het logo, dit is redelijk standaard en daarom niet origineel. Wees aub creatief.

Het logo en de naam gaat, naast de visitekaartjes en briefpapier, ook gebruikt worden voor een website en op een lichtreclamebord van 125cmx55cm. Eventueel ook op folders.

De te gebruiken tekst naast het logo is "Esschert Autoschadeherstel".

Bedrijfsomschrijving


autospuiterij en schadeherstel, eenmanszaak,

Doelgroep


Garagehouders, autohandelaren, verzekeringsmaatschappijen, particulieren. (gezien de ligging nabij de Duitse grens is Duitsland ook een potentiële doelgroep)

Kleuren, favoriete logo's, must haves


zilvergrijs en blauw (eventueel zwart)

Designer: Boudewijn Boudewijn
logo_huisstijl-boudewijn-rgHp5Si0

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.