Hallo,
Modern strak en minimalistisch is helemaal van deze tijs, en daarbij ook tijdloos.
Veel poespas en gedoe hoort niet in een logo, het moet herkenbaar en sterk zijn.
Als er een bord bij een huis hangt moeten de kleuren al genoeg zijn, zodat mensen meteen zien dat het een pand is van Singel Vastgoed.
Vandaar dit logo, strak, modern en tijdloos. het grachtenpand zonder gedoe (erg leuke vorm als uithangbord!) met simpele en strakke letters.
Kleuren zijn natuurlijk helemaal in overleg, wat u wenst.
Groeten,
Laurens Post
Singel Vastgoed Amsterdam
- Wedstrijd van: vincentkniep
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-01-2013
Datum einde: 04-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

