Geen commentaar
Singel Vastgoed Amsterdam
- Wedstrijd van: vincentkniep
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-01-2013
Datum einde: 04-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste opdrachtgever,
Hierbij een eerste opzet. Het beeldmerk is de bedrijfsnaam en de vereenvoudigde weergave van een huis, in verschillende groottes. Een golfje onder de letter g van Singel als weerspiegeling in het water(singel) en als uiting van het dynamisch bedrijf
Groen als kleur van het leven, van veiligheid/vertrouwen en dienstverlening (denk aan kleur nooduitgang en eerste hulpposten). Het is een eerste opzet alles kan verandert of aangepast worden naar wens.
Ik ben benieuwd naar uw feedback.
Vriendelijke groeten,
Erik