Slimme Uilen - daar word je wijs van

Datum start: 04-11-2011

Datum einde: 20-11-2011

Totaal budget: € 200.00
Nieuwste inzending
Book cover
GoudaWebdesign

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Logo & huisstijl & favicon voor gebruik bij:
briefpapier
facturen
visitekaartjes
nieuwsbrief
advertentie
website

Bedrijfsomschrijving


Slimme Uilen bedenkt, maakt en verkoopt werkboeken voor snel denkende kinderen.

De werkboeken bieden verdieping, verbreding en verrijking voor alle kinderen met een ontwikkelingsvoorsprong en/of meer- en/of hoogbegaafd.

Doelgroep


De werkboeken kunnen gemaakt worden door leerlingen in groep 3 tot en met groep 8.

Ze worden gekocht door zéér veel basisscholen in Nederland en België. Ook particulieren kopen ze voor hun kinderen die bijvoorbeeld thuisonderwijs krijgen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


De kleuren moeten aansluiten bij de kleuren van de huidige website http://www.slimme-uilen.nl

Het logo moet te maken hebben met een uil.
De pay-off moet blijven "daar word je wijs van".

Het logo moet stof tot nadenken geven, géén kinderachtig getekende uil dus! Het moet strak en modern zijn maar met een knipoog. Liever even eerst een vraagteken dat daarna een uitroepteken kan worden dan meteen een uitroepteken.

Strak, Modern, Symboliek.

Designer: Adam Adam
logo_huisstijl-adam-qqISzBkO

AdamAdam

Bij deze een aangepaste versie, samen met het favicon.

Ik ben benieuwd naar jouw feedback.

Mvg.

susu

nou, met neus erachter is toch niet echt leuk:-) favicon vind ik niet zo leuk, past niet bij andere. verder vind ik hem toch iets te druk en te onrustig..

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-adam-jojPR5SC

AdamAdam

Bij één versie heb ik gewerkt met schaduw. Bij de andere niet.

Ik ben benieuwd waar je voorkeur naar uitgaat.

Mvg.

susu

met schaduw is leuker! misschien nog wel meer want dan krijg je meer diepte effect.... en gaarne de uilenneus achter de wereldbol, alsof hij er achter vandaan komt maar dat de bol ook nog de buik kan zijn... kun je ook een favicon ervan maken, even kijken hoe dat eruit ziet, dit kan volgens mij dan wel zonder rand eromheen, of alleen de uilenogen, of...

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-adam-cnHg3BHE

AdamAdam

Een aangepaste versie.

Ik ben benieuwd naar jouw feedback.

Mvg.

susu

geinig, maar kan je de M&M voetjes weghalen of veranderen en geen armpjes? ik vind de uil nog iets te druk voor de strakheid van het logo nu... Misschien ander hoofdje ook?? Minder lijnen, minder druk?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-adam-h8vcJ7BI

AdamAdam

Misschien vind je dit wel een leuk idee.

Ik hoor het graag.

Mvg

susu

en als buik de wereldbol met daaromheen in de buitencirkel de planeten en sterren.. deze uil vind ik namelijk te druk, maar zo spelend en zoekend wordt het misschien wel wat...

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-adam-NpgyqXxI

AdamAdam

Nog een aangepaste versie.

Ik ben benieuwd naar jouw feedback.

Mvg

susu

de wereldbol is leuk maar kun je de uil nog wat moderniseren? misschien abstracter maken?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-adam-XGWIVGCm

AdamAdam

Hierbij een aangepaste versie.

Ik ben benieuwd naar jouw feedback.

Mvg

susu

Kun je hem eens maken met in de bol achter de uil een wereldbol? want al mijn werkboeken gaan over onderwerpen van over de hele wereld (en daar buiten)...

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-adam-svRpDm6a

AdamAdam

Dag Nicole,

Hierbij mijn inzending met twee versies, getoond op een blauwe en witte achtergrond.

Ik ben benieuwd naar jouw feedback.

Mvg

susu

onderste vind ik niet leuk. bovenste misschien zonder vierkant er om heen en iets meer uitzoomen???

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.