Slimme Uilen - daar word je wijs van

Datum start: 04-11-2011

Datum einde: 20-11-2011

Totaal budget: € 200.00
Nieuwste inzending
Book cover
GoudaWebdesign

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Logo & huisstijl & favicon voor gebruik bij:
briefpapier
facturen
visitekaartjes
nieuwsbrief
advertentie
website

Bedrijfsomschrijving


Slimme Uilen bedenkt, maakt en verkoopt werkboeken voor snel denkende kinderen.

De werkboeken bieden verdieping, verbreding en verrijking voor alle kinderen met een ontwikkelingsvoorsprong en/of meer- en/of hoogbegaafd.

Doelgroep


De werkboeken kunnen gemaakt worden door leerlingen in groep 3 tot en met groep 8.

Ze worden gekocht door zéér veel basisscholen in Nederland en België. Ook particulieren kopen ze voor hun kinderen die bijvoorbeeld thuisonderwijs krijgen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


De kleuren moeten aansluiten bij de kleuren van de huidige website http://www.slimme-uilen.nl

Het logo moet te maken hebben met een uil.
De pay-off moet blijven "daar word je wijs van".

Het logo moet stof tot nadenken geven, géén kinderachtig getekende uil dus! Het moet strak en modern zijn maar met een knipoog. Liever even eerst een vraagteken dat daarna een uitroepteken kan worden dan meteen een uitroepteken.

Strak, Modern, Symboliek.

Designer: illys illys
logo_huisstijl-illys-1NO5izzM

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-illys-9m4gaZvc

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-illys-nxVL1D8q

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-illys-gwBfDJtQ

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.