Dag Michael,
Bedoel je dit..?
Groet,
Bas
Snackbar lunchroom amerikaanse jaren 50 en 60 stijl
- Wedstrijd van: horeca82
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 23-09-2014
Datum einde: 07-10-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Nee dit bedoel ik niet!
Ah... nu snap ik het.
Maar u heeft dan ook niet gereageerd op mijn vraag, wat u met aankleden bedoelt...
This is cool!

Geen commentaar
Bas ik denk dat je mijn vraag niet goed hebt begrepen. Ik vroeg om het logo wat je op de zak frites hebt gebruikt aan te kleden met een mooie achtergrond zodat het meer body krijgt en niet enkel een postzegel s.

Geen commentaar
Dit vind ik duidelijk veel minder.
Aaai, jammer.

Geen commentaar

Hoi Michel,
Als er dan toch een menukaart ligt, mag ie er wat mij betreft ook jaren-vijftig-achtig uitzien. Dan is het helemaal af ;-)
Interessant met die jukebox in het logo verwerkt. Ik zou dit graag eens zien verwerkt in het logo rechts boven in de hoek. En misschien een aantal opties met wat meer toeters en bellen om het logo wat body te geven op de achtergrond als ik het gebruik op briefpapier e.d.
Dag Michael,
Bedoel je dat je het logo in een lichte variant wil gaan gebruiken zoals Dennis dat heeft gedaan op zijn menukaart..?
Mag ik je dat afraden? Tekst over tekst wordt onleesbaar. Onleesbaar = irritatie bij klant. En dat wil je niet.
In principe had ik de strijd al opgegeven. De menukaart was slechts het punt dat ik wilde maken – ja, een rare snuiter ben ik – dat wanneer je een jaren vijftiglogo ontwerpt, daar ook een bijpassende menukaart bij hoort.
Ook de jukebox achter het logo was mee bedoeld als stijlelement en niet om in het logo op te nemen...
Heb je overigens ook gedacht aan een neon-uitvoering van het logo..? Da's wel heel jaren ’50... ;-)
Groet, Bas
Nee zeker niet, de menukaart is oké
Wat ik bedoel is het logo zoals op de zak friet wat meer aankleden. ik houd niet zo van een postzegel effect. Misschien kun je achter dat logo iets doen met het zwart witte blokje?

Of nóg iets moeilijker...
Dank je
Het logo ziet er goed uit in combinatie met de verpakkingen.
Het logo zelf zou voor mij iets meer aangekleed mogen worden.
Dag Michael,
Dank voor de feedback. Wat kan ik me bij aangekleed voorstellen..? Tips, suggesties? Kleur, lettertype?
Groet, Bas

Om het je nog even moeilijker te maken... ;-)
Leuk

Sorry voor de eerdere melding. Ik was nog iets vergeten. Hierbij nog een voorstel...
Groet,
Bas
Dank je wel Bas.

Dag Michel,
Hier een aantal voorstellen. Daar kun je natuurlijk in den oneindige mee doorgaan. Er zijn zoveel kleurencombinaties mogelijk.
Ik heb ook wat stalen op internet opgezocht uit de jaren ’50. Zit daar wat bij?
Als er nu al een bijzit die u aanspreekt, laat het me weten. Dan zet ik die ook even op een verpakking.
Met groet,
Bas Evers
Ik moet een en ander even op me laten inwerken.
Het doet mij te veel denken aan een auto merk of scooter

En zo zit het dan op het raam...
Groet, Bas
Dank je wel hiervoor

En zo kan het visitekaartje er bijvoorbeeld uit gaan zien.
Groet, Bas

Dag Michel,
Hierbij mijn eerste voorstel. Kleuren kunnen uiteraard nog alle kanten op. Uw feedback is welkom!
Groet, Bas Evers
Ziet er leuk uit. Misschien andere kleurstelling. Oogt voor mij niet overzichtelijk.
Zijn er specifieke kleuren die u zou willen zien?
Dat is aan jou.Eigen inbreng waardeer ik juist.