Dag Maurice,
hierbij mijn voorstel. Ik zie de gemeenschap als een netwerk, verweven met elkaar op verschillende manieren. Personen of verenigingen (kleine en grote vakjes)..., verschillende kleuren welke staan voor verschillende activiteiten c.q. belangen.
Ik heb in eerste instantie gekozen voor grijs als uitgangspunt..., letterlijk en figuurlijk de grijze massa die moet worden omgeturnd in kleur en actief.
Omdat het logo uit verschillendde elementen bestaat kun je er ook mee spelen in de lay-out voor verschillende uitingen, dus ook zeker voor een website etc. (veel ervaringen mee).
Graag feedback om eventueel verder uit te werken.
Groet, Wim
SonenBreugelVerbonden
- Wedstrijd van: maurice
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-11-2014
Datum einde: 11-12-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

