Soulband zoekt nieuwe swingende huisstijl en logo!

Datum start: 01-07-2011

Datum einde: 22-07-2011

Totaal budget: € 100.00
Nieuwste inzending
Book cover
BSGO

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Bought and Souled wil vaker optreden, want een feest neerzetten met onze muziek vinden we het allermooiste dat er is.

Om dat te bewerkstelligen willen we nieuwe communicatiemiddelen gaan ontwikkelen om promotie mee te doen. Een nieuwe website in ieder geval, maar ook visitekaartjes, folders, stickers, vlaggen etc.
Voor deze promotiemiddelen hebben we een nieuwe huisstijl en logo nodig.

De nieuwe huisstijl moet in een oogopslag duidelijk maken dat het hier om een professionele band gaat die swingende, vrolijke muziek maakt.

De winnaar van de ontwerpwedstrijd zal zeker genoemd worden op onze nieuwe website en...

.... we kunnen praten over een uniek optreden van bought and souled op jouw feest!!

Bedrijfsomschrijving


Bought and Souled speelt soul covers (vandaar de naam), maar ook pop en rock nummers (Nederlands en Engels) met een funky of groovy tintje. Door de blazerssectie swingt elk nummer de pan uit.
De acht mannen van Bought and Souled zijn goede vrienden en spelen sinds hun studententijd met elkaar. We zijn op een professionele manier met de muziek bezig.
Wat steevast terugkomt in elk optreden is ons enthousiasme en vrolijkheid: die werken heel aanstekelijk. Het publiek staat dan ook altijd mee te zingen en te swingen.
We treden regelmatig (maar nooit genoeg) op in cafe's, op bruiloften, bedrijfsfeesten, of op events.

Meer info over de band, playlist en audiofragmenten zijn te vinden op de website:
www.boughtandsouled.nl

Doelgroep


Bought and Souled richt zich op muziekcafes, bruiloftregelaars, mensen die een bedrijfsfeest geven, verenigingen en event organisatoren.

Wat deze groepen met elkaar gemeen hebben is dat ze allemaal een goede band zoeken die een feest kan neerzetten.

Omdat ze de band niet kennen is het belangrijk dat de communicatiemiddelen uitstralen dat ze een professionele band in huis halen die vrolijke, swingende entertainment bied.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Wij maken vrolijke swingende muziek en dat mag de huisstijl uitstralen: het mag grappig, vrolijk en kleurrijk, maar zonder cliche te worden.

Daarbij is belangrijk dat de huisstijl professionalisme uitstraalt: wij zijn een goede band die professioneel met muziek omgaat.

Dus.. in een oogopslag moet duidelijk zijn dat het om een professionele band gaat die swingende muziek maakt.

De huisstijl en het logo moeten toepasbaar zijn op vele verschillende communicatiemiddelen, zoals een website, een folder, sticker etc.

Designer: berberj berberj
logo_huisstijl-berberj-VsaDSEYS

berberjberberj

idee 5

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-berberj-6zH5qGzg

berberjberberj

idee 4

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-berberj-3MqfOtSC

berberjberberj

idee 3

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-berberj-LVhZYc9w

berberjberberj

idee 2

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-berberj-9wrv3JSK

berberjberberj

Beste opdrachtgever,
Bij deze stuur ik een aantal van mijn ideeën op. Ik hoor graag wat u er van vind. )het zijn 5 verschillende

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.