En hierbij ook het visitekaartje en de sticker van het laatste voorstel.
Soulband zoekt nieuwe swingende huisstijl en logo!
- Wedstrijd van: djkraa
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 01-07-2011
Datum einde: 22-07-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Diana,
Een vernieuwde versie van het nieuwe logo voorstel, waar het logo het net wat meer uitspringt.
Groet, Stefan

Diana,
Hierbij mijn nieuwe ontwerp.
Ik heb hard zitten werken en de feedback opgepakt, het is kleurrijker, speelser en vrolijker geworden. Zonder de cliché.
Het idee achter het logo is muziek en vooral feest, ik heb geprobeerd het zo feestelijk mogelijk uit te laten zien.
Laat mij weten wat je er van vind.
Groet, Stefan

Hallo soulband,
Mijn eerste voorstel van het logo, een swingend logo die vrolijke (soul)muziek uitstraalt.
Met subtiel gebruik van verschillende soul instrumenten.
Laat mij horen wat je er van vind.
Groet, Stefan
Hallo Stefan,
Dank voor je inzending! Door het lettertype is er dynamiek en vrolijkheid in het logo, dus dat vind ik goed. Het mag nog wel wat gekker.
Het gebruik van muziekinstrumenten hoeft niet, wordt al gauw voorspelbaar.
De kleur vind ik passend, maar het gebruik van 1 kleur is wat saai.
Zou je nog een voorstel willen maken?
Dank!
Diana