Speelse en pakkende Logo’s en huisstijl voor empowermentbureau die haar markt wilt uitbreiden in Suriname.
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: irmaaccord
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 349.00
- Datum start : 09-11-2012 11:36
- Datum einde : 23-11-2012 11:30
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 52
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Irma Accord is actief in Nederland en wilt ook in Suriname gaan ondernemen.
Kernwaarden Irma Accord Training Advies & Projectmjanagement:
Professioneel
Betrouwbaar
Klantgericht
Betrokken
De profijtgroep en opdrachtgevers zullen deze algemene website bezoeken.
Vanuit deze algemene website wil ik een link naar een nieuw product Cashflow for kids.
Cashflow for kids is een training waarin kinderen leren hoe ze hun financiële intelligentie kunnen ontwikkelen en hoe ze het spel Cashflow for Kids kunnen spelen.
Ik ga Cashflow for kids trainingen zowel in Nederland als in Suriname aanbieden.
Om onderscheid te maken in mijn doelgroep in Nederland en in Suriname wil ik of een log met een internationale uitstraling (naar Suriname!!) of twee nieuwe speelse en pakkende logos en huisstijl voor mijn bedrijf Irma Accord Training Advies & Projectmanagement zodat deze herkenbaar is voor doelgroep in Nederland en in Suriname.
Samenvattend
Speelse en pakkende Logo en huisstijl voor Irma Accord Training Advies & Projectmanagement (voor zowel Nederland als Suriname)
Speelse en pakkende Logo en Huisstijl voor nieuw product Cashflow for kids trainingen (voor zowel Nederland als Suriname)
Logos en huisstijl zullen ook gebruikt worden voor website in Nederland /Suriname, visitekaartjes, briefpapier en volgpapier en facturen
Bedrijfsomschrijving:
Zie www.irmaaccord.nl voor meer informatie.
Doelgroep:
Mijn profijt groep zijn jongeren in achterstandsgroep en hun ouders.
Opdrachtgevers zijn:ministeries (onderwijs, justitie en sociale zaken), gemeenten, stadsdelen, scholen, buurtcentra, kenniscentra en zelforganisaties.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Het ontwerp moet speels en pakkend zijn en een professionele en betrouwbare uitstraling hebben.
timbooij
-
-
Toelichting van de designer timbooij:
Beste Irma,
Bij dit ontwerp heb ik rekening gehouden met de al reeds bestaande huis-kleur die jullie al gebruiken. Dit heb ik gedaan om mensen en instanties die al met jullie samenwerken vertrouwd zullen zijn met het ingebruik nemen van het nieuwe logo. De wereld bol symboliseert het internationale werkterrein waarin jullie actief zijn. Het ontwerp is simpel gehouden omdat het ook gebruikt wordt naar instanties toe. Ook symboliseert de wereldbol jullie doel, mensen/jongeren handvatten geven om de wereld in te trekken.
Het ontwerp en kleuren zijn met een knipoog naar de surinaams- antilliaanse achtergrond van jullie organisatie.
Dit is zo'n beetje hoe ik tot dit ontwerp ben gekomen.
Met vriendelijke groet,
Tim Booij -
irmaaccord zegt :
Bij deze een tip voor het ontwerpen van een logo:
Originaliteit. Zorg ervoor dat het logo niet te letterlijk is. Trek dus geen plaatje over. Een plaatje of een idee is eerder een vertrekpunt voor je ontwerp. Daar moet je van abstraheren. Wees creatief, want dan wordt het logo onderscheidend. Een wereldbol gebruiken om aan te geven dat je internationaal opereert, is afgezaagd -
timbooij zegt
U suggereert dat ik een plaatje heb over getrokken. Dit is niet het geval. U komt met "tips" met uitleg, die u geeft aan een persoon die reeds 10 jaar ontwerp ervaring heeft. Dit komt wat minachtend over. Ik raad u aan geen "tips" te geven, maar u te beperken tot uw mening over het ontwerp.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-