Beste opdrachtgever,
Wat een leuke pitch!
Hierbij stuur ik mijn eerste ontwerp. Ik heb de knapzak in mijn ontwerp verwerkt, maar dan gedragen door een persoon. Dit om te verbeelden dat het ook daadwerkelijk te maken heeft met het 'verder' gaan en ontwikkelen van je krachten. Ook zorgt dit voor meer beweging en dynamiek in het ontwerp. De knapzak 'sprankelt' en fleurt, het laat zien hoeveel positiviteit, ontwikkeling en 'kracht' deze persoon met zich mee draagt. Voor Suriname heb ik warme tinten gebruikt, voor Nederland koelere kleuren. Voor deze logo's zou er ook gebruik gemaakt kunnen worden van de kleuren van beiden vlaggen (rood/groen/geel voor Suriname, rood/wit/blauw en eventueel oranje voor Nederland). Graag hoor ik of dit ontwerp in de richting van uw wensen zit.
MVG,
Lisa van Diemeren
Speelse en pakkende Logo’s en huisstijl voor empowermentbureau die haar markt wilt uitbreiden in Suriname.
- Wedstrijd van: irmaaccord
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 09-11-2012
Datum einde: 23-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

